Conform datelor oficiale, importul de masini electrice din China s-au redus cu pana la 45% in ultima luna in comparatie cu perioada precedenta, acesta fiind rezultatul normal al supra taxarii masinilor electrice Made in China.
Aici sunt vizate in principal marcile MG si BYD care sunt detinute de guvernul de la Beijing, insa si marci precum Volvo/Polestar si anumite modele electrice de la BMW, Audi si Mercedes-Benz care sunt Made in China.
Reversul medaliei este ca masinile chinezesti sunt interzise in UE, insa nu si cele Hybrid si PHEV care sunt de fapt cele care vor domina piata din Europa in urmatoarele decenii, modelele chinezesti fiind mai performante si mult mai ieftine decat cele din Coreea de Sud, Japonia si UE.
Pur si simplu, invazia chinezilor nu a avut nici o treaba cu masina electrica, ci cu masina hybrid si PHEV, zona unde chinezii sunt mul in fata europenilor, plus ca aici nu exista nici o concurenta din partea celor de la Tesla care nu produc decat masini EV.
Acestea sunt masinile electrice chinezesti care au taxe marite din aceasta luna in Europa
“The number of new EVs that Chinese automakers like BYD Co. and SAIC Motor Corp.’s MG registered in the EU last month fell 45% from June, according to research from Dataforce”
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI