Astazi PSA a prezentat oficial primele detalii cu noua compacta 308. Aceasta vine sa inlocuiasca in gama un 308 II best seller pe toate pietele din Europa.
Acum vorbim de generatia III a lui 308 care se dovedeste ca poate sa fie o mare problema pentru noul VW Golf 8 insa si gama Renault Megane facelift 2021.
Noul Peugeot 308 oferă 2 motorizări plug-in hybrid:
• HYBRID 225 e-EAT8 / 2 roți motrice / asocierea între un motor PureTech pe benzină de 180 CP (132 kW) și un motor electric de 81 kW cuplat la cutia de viteze e-EAT8 / emisii de C0₂ de la 26 g per km și autonomie 100% electrică de până la 59 km (conform procedurii WLTP, în curs de omologare).
• HYBRID 180 e-EAT8 / 2 roți motrice / asocierea între un motor PureTech pe benzină de 150CP (110kW) și un motor electric de 81 kW cuplat la cutia de viteze e-EAT8 / emisii de C0₂ de la 25 g per km și autonomie 100% electrică de până la 60 km (conform procedurii WLTP, în curs de omologare.
Bateria litiu-ion are o capacitate de 12.4 kWh și o putere de 102kW și sunt disponibile două tipuri de încărcătoare de bord, care răspund tuturor tipurilor de utilizări și tuturor soluțiilor de încărcare ale clienților, un încărcător monofazat de 3.7 kW (dotare standard) și un încărcător monofazat opțional de 7.4 k.
Pe langa aceste versiuni ECO exista in gama si clasicul motor pe benzina 1.2 PureTech de 130 CP cuplata la o cutie manuala sau la una automata Aisin AT8.
De asemenea exista si motorizarea diesel 1.5 BlueHDI de 130 CP care ramane in continuare printre putinele motoare diesel la vanzare in Europa in segmentul compact.