BMW a prezentat, la doar patru zile de la dezvăluirea noului Seria 4 Gran Coupe, facelift-ul lui X3. Acesta vine la 11 ani de la lansarea primei generaţii a lui X3 şi marchează reîmprospătarea estetică aferentă jumătăţii ciclului de viaţă.
Pe lângă partea frontală inspirată de la fratele său mai mare, a treia generaţie a lui X5, noul X3 facelift se mândreşte cu un interior îmbunătăţit şi cu cel mai mare portbagaj din segment. Motorizările au fost şi ele optimizate, totul pentru spori raportul performanţe/consum.
MOTORIZARI 2014
Încă de la lansare, gama X3 facelift va avea patru motoare diesel şi trei unităţi otto, toate respectând normele Euro 6. Gama oferă un nivel de putere care pleacă de la 150 CP şi ajunge până la 313 CP.
Principala noutate este reprezentată de un motor 2.0 diesel, construit integral din aluminiu, care dezvoltă 190 CP şi 400 Nm. Unitatea înlocuieşte motorul 2.0d de 184 CP şi 380 Nm.
Performanţele suplimentare se văd şi în timpul 0-100 km/h, acesta fiind redus cu 0.4 secunde, de la 8.5 la 81, în timp ce consumul de carburant scade cu 7.1 procente, în cazul transmisiei automate cu opt trepte, atingând cea mai bună valoare din segment (valabil pentru tracţiune integrală şi transmisie automată): 5.0 litri la sută în regim mixt şi emisii CO2 de 131 grame pe kilometru.
Pentru cei care vor un X3 şi mai economic, există versiunea sDrive18d, oferită doar cu tracţiune spate, care oferă un consum de 4.7 litri la sută în compania transmisiei manuale cu şase trepte, ceea ce reprezintă din nou cea mai bună valoare în segment.
Vârful gamei diesel este xDrive35d, care asigură 313 CP şi 630 Nm, totul cu un consum mixt de 6.0 litri la sută.Motorizările pe benzina din gama BMW X3 facelift sunt trei la număr şi oferă între 184 şi 306 CP. Versiunea de bază a gamei alimentate cu benzină este sDrive20i, are un consum mediu de 6.7 litri la sută şi asigură un timp 0-100 km/h de 8.2 secunde.