Noua masina inca nu ajuns in Romania insa este creditata cu aparitia in vara anului in curs.
Fanii modelului GLK stiu ca noua masina a primit un design mult mai indulcit fata de cel a masinii comercializate de cativa ani.
Acum blocurile optice sunt asemanatoare in mare parte cu cele ale fratiorului sau mai mare ML 2012. Sub capota germanii raman consistenti prin oferirea a unui singur motor pe benzina si a doua motoare diesel.
Primul este si cel mai bun motor al seriei GLK, respectiv un V6 de 3.5 litri care dezvolta o putere maxima de 306 CP. Acesta este cuplat la o transmisie automata 7g-Tronic Plus care face din acest SUV premium o masina cu reale valeitati sportive.
Celelalte motoare sunt clasicele 2.2 litri CDI pe versiunile 200 CDI, 220 CDI si 250 CDi cu doua turbine.
Cel mai bun motor diesel ramane marele V6 de trei litri care dezvolta pe modelul GLK 350 CDI o putere maxima de 265 CP si 600 de Nm.