Hyundai Motor Group (Grupul) a dezvaluit astazi noua strategie globala de transformare a tuturor modelelor in vehicule bazate pe software (SDV), pana in anul 2025.
Initiativa, prezentata in cadrul forumului online global Unlock the Software Age , va deschide o noua era a mobilitatii, in care clientii vor avea libertatea de a actualiza de la distanta functiile si performantele vehiculelor, oriunde si oricand.
Cu aceasta ocazie au fost dezvaluite si planurile Grupului de a transforma experienta clientilor pe intreaga durata de exploatare a vehiculului si de a oferi o noua perspectiva asupra mobilitatii, prin evolutia continua a tehnologiei software.
Datorita mobilitatii si tehnologiilor software, aflate intr-o continua evolutie, autovehiculele – chiar si cele deja vandute – vor fi in permanenta actualizate (inclusiv functiile de siguranta, confort, conectivitate si de securitate, precum si performantele vehiculului).
Avand la baza platforma EV de noua generatie, controlerul integrat si un sistem de operare pentru vehicule (ccOS) dezvoltat intern, toate vehiculele Grupului vor permite actualizari Over-the-Air (OTA) ale software-ului pana in 2025.
Actualizari OTA ale software-ului pentru toate modelele Hyundai Motor Group pana in 2025
Incepand cu anul 2023, modelele noi fabricate in cadrul Grupului (atat cele electrice, cat si cele cu motor cu ardere interna) vor putea beneficia de actualizari software OTA, urmand ca pana in 2025 toate vehiculele Hyundai Motor Group comercializate la nivel mondial sa fie bazate pe software.
Performantele si functiile vehiculelor vor putea fi actualizate de la distanta, oriunde si oricand, fara a fi necesara deplasarea la un centru service, ceea ce va conduce la imbunatatirea valorii reziduale. Serviciul, introdus initial in anul 2021, va fi extins la nivel global incepand cu anul 2023 pentru modelele din regiunile compatibile cu aceste servicii de conectare online (CCS).
Anul viitor, Grupul va oferi, de asemenea, servicii FoD (Feature on Demand). Datorita optiunilor de selectare si de achizitionare a functiilor preferate, clientii vor avea libertatea de a personaliza permanent vehiculele in functie de stilul de viata.
Cantitatea mare de date generata de cele 20 de milioane de vehicule incluse in cadrul serviciului de conectare online va oferi o baza pentru dezvoltarea ulterioara a serviciilor personalizate, obiectivul Hyundai Motor Group fiind de a raspunde cat mai bine cerintelor individuale ale clientilor si de a gestiona rapid si fiabil aceste volume de date.