Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Hyundai Inster urmeaza sa devina cea mai vanduta masina electrica din Europa

Stim ca poate multi nu cunoasteti, insa Hyundai a decis sa aduca in Europa prima sa masina electrica care va avea un succes real.

Si cand spunem asta ne uitam la Inster vs Renault 5 sau Citroen eC3, modele europene care din pacate nu sunt al fel de performante si practice precum acest Inster.

Hyundai Inster

De fapt, toti cei care au testat masina in Coreea au spus ca are cel mai spatios habitaclu, o propulsie superioara europenilor si o plansa de bord traditionala cu butoane care nu are nici o legatura cu generatie tabletelor cu reale probleme de ergonomie si fiabilitate.

TEHNICA

În ceea ce privește autonomie, cu bateria de 49 kWh și jantele de 17 inchi consumul mixt anunțat de Hyundai este de 15,1 kWh/100 km pentru o autonomie mixtă de 370 km.

Hyundai Inster

După două zile de teste îmbinând conducerea în oraș, pe rețele secundare și pe autostrăzi, avem un consum real chiar mai mic decat cel anuntat de 14,8 kWh/100 km.

Hyundai Inster

În zonele urbane, micul Hyundai este chiar mulțumit cu un debit de aproximativ 12 kWh/100 km fără niciun efort deosebit. Pe partea de încărcare, Inster oferă un încărcător la bord de 11 kW pentru terminalele publice de curent alternativ.

Hyundai Inster EV, pret romania, autolatest Hyundai Inster EV, drive test, consum, baterie lfp, fabricata in coreea de sud, test drive Hyundai Inster EV

Pentru încărcare rapidă cu curent continuu, bateria de 49 kWh poate gestiona o putere de încărcare de vârf de 85 kW, în timp ce bateria de 42 kWh poate gestiona 73 kW.

Hyundai Inster technical sheet

42 kWh 49 kWh
Dimensions and weight
Length (m) 3.82
Width without mirrors (m) 1.61
Height (m) 1.57
Wheelbase (m) 2.58
Trunk volume (l) 238 to 351
Empty weight (kg) 1,380 1,410
Power and performance
Engine permanent magnet synchronous
Power (hp) 97 115
Torque (Nm) 147 147
Transmission to the front wheels
Gearbox No
0 to 100 km/h (s) 11.7 10.6
Maximum speed (km/h) 140 150
Battery, consumption and autonomy
Battery Type NMC (nickel-manganese-cobalt)
Battery usable capacity (kWh) 42 49
AC – DC charger power (kW) 11 – 73 11 – 85
Cons. mixed WLTP (kWh/100 km) 14.3 14.9 to 15.1
WLTP mixed autonomy (km) 327 370
Charging time
11 kW AC terminal from 10 to 100% 4 h 4:35 a.m.
DC terminal > 120 kW from 10 to 80% 30 min 30 min

 

 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente