Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Hyundai aduce la Geneva 2016 Ioniq Hibrid, Ioniq Electric si Ioniq Plug-in

”Ioniq reprezinta un pas important catre viitor pentru marca Hyundai. Odata cu lansarea modelului, vom extinde gama de autovehicule cu emisii reduse, oferind fiecarui client posibilitatea de a opta pentru diferite motorizari electrice, fara a face insa compromisuri in privinta designului si confortului”, a declarat Jochen Sengpiehl, Marketing Vicepresedinte al Hyundai Motor Europa.

Versiunile Ioniq Hibrid si Ioniq Plug-in dispun de un nou propulsor Kappa 1.6 litri pe benzina, in patru cilindri, cu injectie directa, care ofera cel mai ridicat randament termic din clasa (40%), o putere maxima de 105 CP si un cuplu maxim de 147 Nm.

Dezvoltat exclusiv pentru modelele Hyundai hibride, noul motor este cuplat cu o transmisie in sase trepte cu dublu ambreiaj (DCT), care se remarca printr-un raspuns prompt si schimbari line ale treptelor de viteze, fiind completat de un propulsor electric, care asigura o tinuta de drum optima.

La aceasta contribuie si sasiul bine echilibrat, cu suspensie spate multi-link. 

Dinamismul remarcabil al variantei Ioniq Hibrid este asigurat de cei 32 kW (43.5 CP) / 170 Nm ai motorului electric, alimentat de bateria litiu-ion polimer de 1,56 kWh, pozitionata sub bancheta spate. 

Impreuna cu propulsorul pe benzina de 1.6 litri, puterea totala ajunge la 103.6 kW (141 CP) / 265 Nm, cu o viteza maxima de 185 km/h si emisii mixte de CO2 de 79 g/km.

Clientii care prefera versiunea Ioniq Plug-in pot rula in oras aproximativ 50 de kilometri in modul pur electric. In plus, motorul electric dezvolta 45 kW (61 CP) si este alimentat de bateria litiu-ion polimer de 8,9 kWh. In propulsie mixta, se obtin emisii scazute de CO2 de 32 g/km.

Modelul Ioniq Electric ofera autonomie de peste 250 km, un cuplu de 295 Nm si zero emisii, cu ajutorul bateriei litiu-ion polimer de 28 kWh.

Aceasta varianta este echipata cu propulsor electric de 88 kW (120 CP), care transmite puterea catre roti prin intermendiul unui reductor cu suport fix, asigurand viteza maxima de 165 km/h.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente