Honda Asistenţa Rutiera, serviciul oferit clienţilor la achiziţia unui automobil Honda, devine disponibil tuturor posesorilor de automobile ale marcii. Din dorinţa de a fi cat mai aproape de toţi clienţii sai, Honda Trading Romania va oferi, din luna Iunie 2011, un pachet de servicii de Asistenţa Rutiera destinat posesorilor de automobile Honda rulate.
Serviciul de Asistenţa Rutiera, oferit prin partenerul Europ Assistance, disponibil pana in prezent doar la achiziţia automobilelor noi, a fost creat cu scopul de a completa experienţa excelenta a unei calatorii intr-un vehicul Honda, eliminand orice grija legata de situaţiile in care aceasta ar putea fi intrerupta.
Astfel, pornind de la chei pierdute sau incuiate si pana la accidente rutiere sau defecţiuni mecanice/electrice, serviciul de asistenţa poate fi apelat la numere dedicate, 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana. Acoperirea europeana a serviciului ofera garanţia planificarii calatoriilor fara restricţii teritoriale, mulţumita unei vaste reţele de echipe de intervenţie, ce asigura o gama larga de operaţii, de la tractare si pana la organizarea cazarii in situaţiile neprevazute.
Pornind de la reacţiile pozitive ale clienţilor ce beneficiaza de acest serviciu si la solicitarile celor care isi doresc aceleasi beneficii, Honda Trading Romania a creat un pachet similar, ce va fi oferit din luna Iunie in reţeaua de dealeri autorizaţi, in condiţii avantajoase.