Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Hertz se plange ca soferii nu vor sa inchirieze modele Tesla! Acestia vor masini pe benzina cu autonomie mare

Gigantul american Hertz Rent a Car a cumparat in 2021 aproape 100.000 de modele Tesla Model 3 si Model Y pentru a trece treptat la un parc electrificat.

Hertz tesla model 3, probleme parc auto Hertz, tesla esec Hertz, rent a car tesla model 3, colaps rent a car tesla Hertz, autolatest

Toate bune si frumoase, insa acum dupa ce masinile sunt in parcul de rent nu exista clienti pentru acestea pentru simplul fapt ca soferii vor sa conduca masini pe benzina cu o autonomie de peste 700 km cu o singura alimentate.

Hertz a incercat electrificarea parcului auto, insa visul verde al americanilor este distrus de piata de rent a car, clientii traditionali dorind doar masini cu motor termic care se pot alimenta la orice colt de strada.

Hertz tesla model 3, probleme parc auto Hertz, tesla esec Hertz, rent a car tesla model 3, colaps rent a car tesla Hertz, autolatest

Pretul de rent al masilor Tesla la Hertz este chiar mai mic decat cel al unor masini clasice, insa chiar si asa nu prea se gasesc clienti, Hertz anuntand acest refuz al clientilor chiar pe piata din SUA unde exista cea mai mare retea de superchargere Tesla din lume.

Hertz tesla model 3, probleme parc auto Hertz, tesla esec Hertz, rent a car tesla model 3, colaps rent a car tesla Hertz, autolatest

Hertz a anuntat ca a cumparat 100.000 de modele Tesla Model 3 2022

Articole Interesante

Alte Stiri

19 COMMENTS

  1. O minciună ordinară. Canalul acesta de tip propagandist este platit foarte probabil de nemți. Răspândesc tot timpul minciuni împotriva Tesla și încearcă să promoveze automobile de calitate slabă germane.

    • Tesla sunt și scumpe și nu merită.timp pierdut la alimentari etc. Da Mercedes ,Audi , Porsche, BMW char sunt niste “rable”😂

    • Ai probleme amice, cu teoriile conspirationale.
      Masinile electrice sunt un gunoi, e si normal sa imi doresc sa alimentez o masina in 5 minute si sa imi continui drumul in loc sa stau ca prostu’ o gramada de timp sa ma uit la un incarcator.

    • Te înșeli stimabile. Toată lumea cu care vorbesc ,s au lămurit cu mașinile electrice . Conduci stresat cu ochii la rezerva de curent și te gândești unde și când sa faci pauza pentru reîncărcare. E o soluție f proasta

    • Calitate slaba germana…tu te auzi ce vorvesti…sau gărgărițe verzi sunt atrofiat..ci normal la cap vrea o.masina cărei plin s dureze zeci de minute…poate tu ca nu ai ce face cu timpul tău….
      Filon

  2. Este absolut normala aceasta atitudine. Ritmul vieții cotidiene nu lasă loc timpilor morți care apar inevitabil atunci când trebuie sa “încarci/alimentezi”. Că sa nu mai punem la socoteală faptul că mașina electrică impune un alt algoritm/stil de a conduce, adaptabilitatea se face mai greu,acest lucru poate deveni o “frână” pentru cel ce închiriază doar un mijoc de transport.

  3. O inventie de-a voastră in stilul ce va caracterizează. Altfel ati fi indicat de la cine si cand a fost dată declaratia asta a celor de la Hertz

  4. Mi se pare normal să închiriezi o mașină pe benzină, unde alimentarea durează 2 minute! Pentru masina personală lucrurile stau invers!

  5. Mașinile electrice încă sunt o mega prostie . O mașină electrică va vi ok doar când o încărcare completă va dura a15 minute maxim și va avea o autonomie de cel puțin 500 km . Până atunci doar cei care vor sa para deosebiți cumpără aceste mașini dar mai au cel puțin 2 mașini clasice .

  6. Ce atâtea discuții? Mașina ți-o cumperi în funcție de profilul tău și de nevoi! Nu am nimic împotriva mașinilor electrice dar nu îmi satisfac nevoile. Am nevoie de autonomie, nu am un program fix, pot fi nevoit în orice clipă să pornesc la un drum lung, nu am condiții de încărcat acasă și de ce să nu recunosc, nu îmi permite nici bugetul. Așa că cumpăr mașina care îmi satisface nevoile iar cele mai multe nevoi gravitează în jurul timpului.
    În concedii închiriez mașini. Dar concediile au o durată de timp limitată și nu pot irosi timp din cauza mașinii.
    Celor cărora mașina electrică le satisface nevoile nu au decât să își cumpere, când mașina electrică mi le va satisface pe ale mele nu am nicio problemă să trec în tabăra lor. Până atunci discuțiile pro și contra mi se par de-a dreptul ridicole.
    Mașina care îmi trebuie este un minivan, capabil de o autonomie reală de 650 km în condiții de drum extraurban și autostradă cu range extender, să fie aptă de un rulaj de circa 50000 km anual timp de 5-6 ani, un preț de maxim 30-35000€. Până atunci mă descurc cu ce am și îmi oferă piața.

    • Cel mai pertinent și echilibrat comentariu de până acum. Îți susțin 100% ideea: fiecare cumpără mașină în funcție de nevoi, buget etc. Nu există mașini bune sau rele există mașini care se potrivesc nevoilor tale și care nu.

  7. stiti una ,fratilor ,detin o Skoda Octavia ,an fabricatie 2006 ,luata de noua ,are 300 000 de km si merge brici(cod motor ALH,prietenii stiu )Nu as da-o pe o Tesla noua nici sa ma pici cu ceara ,chiar de ar fi superchargere din metru in metru Am caldura,am racoare ,porneste “la sfert”,consuma nesimtit de putin ,merg toate cele pe dansa ,ce mai vrei romane ?Barem cu asta poluezi cinstit ,o singura data …

  8. Lucrez la Hertz in Chicago, de 6 ani și asta a situația reală. Peste 80% din clienți nu vor Tesla, pentru că fac călătorii lungi, de 700, 800 mile și cu Model 3 de abia faci aproximativ 250 mile daca e fully charged, apoi trebuie să oprești la supercharger cel puțin 1 ora pentru reincarnare de la 10% la 95%. Pe timp de iarna durează chiar și o oră și jumătate.Pentru călătorii lungi asta adăuga ore bune in plus ca și durata.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente