Romania reuseste sa castige primul loc la cea mai saraca populatie, cele mai mici pensii, cele mai proaste servicii medicale insa si la capitolul infrastructura din intreaga Uniune Eurpeana!
Acestea sunt fapte reale pentru ca Romania in peste 32 de ani de democratie nu a reusit sa construiasca decat 800 de km de autostrada, in timp ce Spania intr-un timp mai mic a construit peste 10.000 de km de autostrada mult mai buna decat cele construite in Romania.
Exemplul continua cu Bulgara care este ultima capitala din UE cu o centura ocolitoare in regim de autostrada, lucrare finalizata pe fonduri europene in urma cu trei ani.
In aceelasi timp incompetentii de la CNAIR in frunte cu incompetentii de la Ministerul Transporturilor nu sunt in stare sa largeasca actuala Centura a Capitalei de mai bine de 30 de ani!
Si ca sa vezi cat de inapoiati suntem, punem cifrele lasate de statul comunist roman in ianuare 1990 si vedem ca 72.000 de drumuri erau deja construite.
Dintre ele 113 km erau in regim de autostrada fara a mai lua in calcul vechea autostrada de la Cernavoda inceputa de comunisti si din care erau finalizati in anul 1990 peste 36 de km.
In prezent Romania are cea mai proasta infrastructura rutiera si feroviara din intreaga Europa, motiv pentru care toti fabricantii de masini electrice si de acumulatori auto au ales sa mearga in tari precum Ungaria sau Polonia unde au autostrazile puse la punct!
Este incredibil, insa nu poti merge de la Constanta la Pitesti pe autostrada pentru ca avem Centura Bucuresti la nivelul anilor 50, iar de la Sibiu la Nadlac pentru ca nu avem 10 km de autostrada finalizata la Magina!
Acestea sunt adevaratele rusini nationale despre care presa auto nationala nu spune nimic!
ISTORIA PRIMEI AUTOSTRAZI COMUNISTE DIN ROMANIA:
Tronsonul București–Pitești a fost prima autostradă din România, cei 96 de kilometri, care leagă cele două orașe, fiind construiți în perioada 1967-1972.
În 1997–2000, autostrada a fost reabilitată, adăugându-i-se, în 2007, un nou tronson, în lungime de 13,6 km, care ocolește Piteștiul pe la est.
De asemenea, în 2008, în zona Bascov, s-a realizat un pasaj subteran cu o bandă pe sens, prin care DN7 subtraversează DN7C, ce face legătura între Pitești și Curtea de Argeș, eliminându-se astfel, ambuteiajele de la această intersecție, care uneori se întindeau până la autostradă.