Este vorba de cea mai importanta sosea din Romania unde CNAIR si constructorii NU SUNT IN STARE sa faca aproape nimic, in timp ce la Bacau sau Barlad aceeasi companiei de stat deja finalizeaza mult mai multi km de centura ocolitoare.
Pe cei 1,7 km aflați în lucru pe tronsonul 2 al sectorului sudic, turcii de la Alsim Alarko execută coloanele forate ale viaductului peste calea ferată București-Giurgiu. În plus, se lucrează la podețe și la terasamente.
Avansul lucrărilor este unul modest, însă mobilizarea este afectată de frontul de lucru extrem de redus (doar 10% din contract era autorizat până astăzi). Ne exprimăm speranța ca, după ce s-a autorizat astăzi și construirea celorlalți 15 km ai tronsonului, cursul lucrărilor să intre pe un făgaș normal.
De fapt nici LARGIREA actualei centurii a Bucurestiului care mai este cunoscuta si ca fiind SOSEA RUSINII NATIONALE stagneaza!
Nu se vad muncitori si nu se vad lucrari nici pe partea de Nord cat si pe partea de Sud unde exista spatiu sa lucreze in aceelasi timp mai multe echipe.
Celebrele pasaje de la Oltenita, Berceni, Mogosoaia sau Domnesti sunt in stagnare la fel ca si largirea soselei CB.
VEZI CE ZILE PRO INFRASTRUCTURA: