In urma cu cateva luni prezentam un exemplu de sofer de Dacia Spring care era nemultumit de faptul ca toamna intrau frunzele la interiorul masinii sale chinezesti, iar dealerul Dacia spunea ca totul este ok.
Ei bine, acum vedem cum un alt sofer de Dacia Spring a decis sa-si monteze o plasa de tantari pe partea frontala a masinii sale pentru a proteja interiorul de tantari sau muste atunci cand merge cu masina.
Acest tip de protectie se cumpara din China, si protejeaza radiatoarele de impactul cu aceste ganganii, insa evident doar atunci cand vorbim de masini cu motoare termice cu doua sau trei radiatoare necesare sistemul de racire, AC sau intercooler pe care o masina electrica nu le are.
Realitatea este ca soferii au ales plasa de tantari pe botul lui Spring exact pentru protectia impotriva tantarilor din trafic!
Simpatic 😁😁😁! Îmi amintesc cu înduioșare de Dacia părintească după un drum lung de vară, radiatorul era plin de gâze impactate, nimănui nu i păsa, of ce vremuri! Mai puneai un prosop in geamul lateral pt soare. Și era frumos domle! Minunat!
Acelea erau mașini scumpe,premium,daca aveai salariu bun munceai între 5-8 ani sa o cumperi.Ce așteptări ai de la o mașină pe care astăzi o cumperi cu banii făcuți in 3 luni la căpșuni ? 🙂
Salut prieteni,are dreptate d-nul Gigione ce vremuri domnule, fără limbajul asta ciudat…mai am atât la sută, baterie,etc.nu pornea Dacia.. două lucruri bateria sau jiglerul de relanti, îl suflai,aveai o lița oțelită,gata la drum… Și încă ceva nu erau atâția disperați pe drum cu mașini care se deplasează mai repede de cât gândesc… dânșii
Stai să înțeleg…mașinile sunt mai rapide sau șoferii mai prosti ? 🙂
Sunt uluit! Inca mai speram ca nu suntem bataie de joc!… Si platim ca sa fim!!! Cand o sa ne saturam sa mai platim sa fim f…aultati pe la spate? Cu masini proaste si scumpe, cu otrava in loc de mancare, cu turism de tot rahatul?
NOI INTRETINEM TOTUL!!!
Da, d-le, până când? 😀
Pana i sa va cumpărați Tesla nu Dacia
Vagatu-o în cur dsxTesla sag poți sa-ti dsi în cosis ch tesla, 69,000 dd euro în cacat dd baterie ca restul e coasca
Nu le mai cumpărați tigaile astea și sa vedeti ca nu or să le mai fabrice dar la câți fraeri sunt, treaba merge ca pe roarlte. Mașinile astea nu merită mai mult de 5000 € pe bu. asta este prețul corect
Corect. Toti cred ca este o afacere datorita celor 10000 eur subventie din bani publici.