Asa cum era de asteptat de catre specialisti marcile de renume s-au clasat evident cu mult sub asteptari, iar japonezii au facut din nou legea. Astfel, cea mai fiabila masina din Germania la clasa mica este induscutabil modelul Toyota Aygo in versiunea de echipare cu motorul pe benzina de un litru si 68 CP.
Acest automobil a reusit sa parcurga cei mai multi km cu cele mai putine reparatii. Locul secund a fost echipat de modelul italian Fiat 500 care a dovedit o fiabilitate mult superioara unui VW Fox sau Renaut Twingo. Clasa compacta are drept fruntasi modelele Mini Cooper, Peugeot 207 si Mitsubishi Colt, iar ultimele pozitii au fost ocupate de Hyundai Getz si Seat Cordoba. In clasa imediat urmatoare modelul BMW Seria 1 a facut legea asemenea concurentului Audi A3 in timp ce Honda Civic, KIA Ceed sau Toyota Corolla au prezentat probleme de functionare. In segmentul mediu BMW X3 si BMW Seria 3 au iesit pe podium in timp ce Mercedes CLK, VW Passat sau VW Sharan au avut probleme serioase de fiabilitate.
In clasa premium Mercedes ML a ajuns oarecum la nivelul lui BMW X5 insa se afla in continuare in spatele unui Volvo S80 sau BMW Seria 5. Un curs incredibil de slab a fost inregistrat de VW Touareg care a avut nenumarate probleme de fiabilitate. Probleme: În 54% din intervenţiile ADAC au fost înregistrate probleme de natură electrică (defecţiuni la baterie sau la sistemul electric), deşi specialiştii ADAC se aşteptau la mai multe defecţiuni de natură mecanică. Codurile de culori, plusurile şi minusurile din tabele au următoarele explicaţii: -verde cu două plusuri: număr de defecţiuni mult sub medie -verde cu un plus: număr de defecţiuni uşor sub medie -galben cu 0: media defecţiunilor -orange cu un minus: număr de defecţiuni uşor peste medie -roşu cu două minusuri: număr de defecţiuni mult peste medie