Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Germania spune NU masinii electrice si NU disparitiei motoarelor pe benzina si diesel!

Acesta este raspunsul Ministrulul Transporturilor din Germania care este un categoric NU interzicerii masinilor cu motoare clasice.

De fapt, este vorba de primul pas in care Comisia Europeana este refuzata de unul dintre cei mai puternici oameni din UE pentru ca masurile de distrugere a industriei auto europene este mult prea costisitoare si de ce nu mult prea poluanta.

germania spune nu electrificarii, germania vrea masini diesel, tdi si dupa 2035, germania sustine motoarele diesel, autolatest

Volker Wissing spune ca se vor produce masini pe benzina si diesel si dupa anul 2035 pentru ca industria chimica dezvolta deja noii combustibili denumiti BENZINA SINTETICA si MOTORINA SINTETICA care nu se mai bazeaza pe extragerea de PETROL!

Adica emisiile de CO2 si NOx sunt reduse din start cu pana la 90% fata de emisiile din prezent ale masinilor traditionale.

germania spune nu electrificarii, germania vrea masini diesel, tdi si dupa 2035, germania sustine motoarele diesel, autolatest

Aceelasi ministru spune ca Europa NU SE POATE BAZA PE MASINILE ELECTRICE pentru ca nu exista infrastructura necesara, tehnologia este inca problematica ( vezi incendii VW ID3, Tesla & Co), plus ca pretul real de productie este mult prea mare.

Plus ca intreaga industrie auto europeana trabuie sa ramana neutra, adica sa nu depinda de furnizorii de acumulatori din Asia.

germania spune nu electrificarii, germania vrea masini diesel, tdi si dupa 2035, germania sustine motoarele diesel, autolatest

According to Volker Wissing, “we cannot rely only on electric or hydrogen mobility for the future” and “we need to remain technologically neutral”.

Plus ca 1 litru de benzina clasica a ajuns acum la 1.9 euro in Germania si pentru 1 litru de benzina sintetica pretul este de 2.2 euro cu toate taxele incluse.

germania spune nu electrificarii, germania vrea masini diesel, tdi si dupa 2035, germania sustine motoarele diesel, autolatest

s

Articole Interesante

Alte Stiri

18 COMMENTS

  1. Felicitări!
    În sfârșit că s-a găsit cineva să gândească puțin nu sa umble cu capul in traistă,să umbli cu o mașină 209km și să o tragi pe dreapta sa o incarci o ora două sau trei ore.
    Și oare acei acumulatori când slăbesc nu poluează?
    Ia sa vedem niste specialiști în domeniu,dar i-aș ruga sa fie sinceri in aprecieri!!!!

    • Dragă Bodea, mai ai de citit.
      Și tu, și ministrul transporturilor din Germania ar trebui să vă informați mai mult.
      Dacă China poate astăzi, peste 50% din mașinile puse în vânzare să fie electrice, cert poate și 🇩🇪.
      Dar nu-i nimic, France 🇫🇷 va deveni primul producător auto al Europei.

    • Din păcate electrice cu acumulatori nu văd ceva de viitor. Electrice cu altă sursă poate. În caz unui război tu ce mașină ai prefera?…

    • Dragă Claudiu_T,
      Recomand să mai citiți despre procentajul de mașini electrice din China. Am făcut eu asta pentru dvs. deja, iar la finalul anului 2020 numai 1,75% dintre mașinile care circulă pe străzile chinezești sunt electrice. Asta doar printr-un Google rapid. Mă îndoiesc că în 14 luni acest număr a crescut de la aproape 2% la 50% cum insinuați.

    • Draga T,ce mașina ai? sigur nu e electrica.Aceste mașini nu au viitor cu performantele de azi.Cand cu o încărcare vei putea face tot atâția km cat una cu motor termic,poate ar fi o șansă.Dar prețul trebuie sa fie și el cam la fel,așa că …Eu cred că mașinile electrica sunt o fază de (scurta) tranziție către cele de care spune ministrul Neamț.Parerea mea…

    • este si normal sa nu se apese prea mult pe acceleratia masinilor electrice ,care sunt mai poluante ca masinile cu motor termic. O masina electrica cu o autonomie de cel putin 400 de km, are nevoie de 600 kg de acumulatori performanti,care dupa 5-6ani trebuiesc schimbati. Procesul tehnologic de producere a 600 kg de acumulatori, elibereaza in atmosfera bioxid de carbon cat un autoturism pe motorina fara filtru de particule de maxim 2000cmcubi in 7 ani. In prezent energia electrica in lume in proportie de 60% la suta este produsa din combustibili fosili.

  2. Majoritatea vor inchiria mașinile electrice sau se vor folosi de ele sub formă de taxi

    Să deții o mașină doar ca sa o folosești 2 ore din 24 in economia de azi devine nerentabilă si inutilă.

    • Este si asta corect! Insa sunt sute de mii de romani care fac naveta 100 de km pe zi…..si mijloace de transport in comun precum stb sau cfr nu prea exista!

  3. Și nu spune nimeni că un acumulator își micșorează capacitatea după un nr de încărcări și nu mai faci 200 km cu el încărcat ci 100 km!!
    Totul este marketing

    • Pe timp de iarnă, ger cumplit dacă mai dai drumul și la căldură nu mai mergi cu ele nici 100km. Ajungi să te bați cu tramvaiul pe curent 😂

  4. In sfarsit un Ministru realist spune o realitate: infrastructura actuala nu pernite extinderea retelei de statii de incarcare acum iar investitia pentru asta inseamna doua lucruri: buget urias si timp pentru schimbarea cablurilor de curent cu o sectiune mai mare si HOP: energia necesara incarcarii a acelor milioane de masini pe care politrucii le pun in plan. Si asta se intampla in Germania unde consumul zilnic nu este 7800MW cum este in Romanica. Noi tocmai am pierdut o centrala de 700MW, pe care o inlocuim in 3 ani cu sisteme alternative. Romanica neavand un plan pe termen lung privind strategia energetica, Uitati de masini electrice. Acum merg inca, dar maine vei avea probleme cu incarcarea. Am vandut statii de incarcare, am lucrat in business 4 ani. Sunt Fun masini electrice, dar am ochii deschisi si pot vedea problemele. Faceti singur un calcul: 10.000 masini vandute pe an in Romanica x 7kw/ incarcare per masina. Veti vedea ca nu stam deloc bine. Acum masina electrica iti face programul zilnic si nu invers. Deci ceva nu se leaga…mai ganditi-va. Proprietar OpelAmpera.

  5. În situația în care EV vor domina, să mergi Constanța-Satu Mare sau viceversa, va fi o iluzie.
    Azi, când orice puști cu tuleie, are impresia că a avea mașină, e doar chestie de “liniuțe”, poate excluderea tigăilor SH si pretul benzinei, va mai potoli traficul sufocant de peste tot. Dar în niciun caz, nu văd ca realistă excluderea motoarelor termice.

  6. Domnul Târziu Claudiu, ce fumezi? Unde ai citit că în China 50%din mașini sunt electrice? De abia aștept să văd tractoare electrice , combine electrice, tiruri electrice, de ce nu tancuri electrice, avioane electrice, transcontainere electrice- alea de 500. 000 tdw. Eu cred că ăștia adepții sectei “martorii lui Greta” fumați cam mult.

  7. Moda electric va trece, ca orice moda… Vedeți va rog studiul Volvo privind eficacitatea EV, mașini electrice. Vedeți un studiu profesionist….

  8. La ce prețuri are un nou acumulator după ce cel vechi nu mai duce este echivalentul unei mașini pe benzină. Și nimeni nu spune că pe timp de iarnă se descarcă de 2x mai repede. Diferența dintre o mașină clasică și una electrică este colosală. Și mai avantajoasă este tot pe benzină sau motorină chiar și la preturile de acum. App sa cam scumpit și curentul și cică se mai scumpește.. deci ioc avantaje

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente