Este vorba de noua generatie Peugeot 308 BlueHDI 130 CP SW, compacta estate care face parte dintre putinele masini care inca mai sunt vandute in Europa cu un motor diesel.
Vedeta francezilor are sub capota motorul L4 1.5 BlueHDI de 130 CP si 300 CP cuplat la o cutie automata clasica Aisin AT8, impreuna cele doua sisteme afisand un consum mediu de 4.7 litri la 100 de km.
Cu un rezervor de 53 litri acest Peugeot 308 BlueHDI 130 CP SW poate merge fara probleme chiar si 1.000 de km in mediul extraurban, cifra socanta pentru fanii masinilor electrice.
Din fericire Stellantis nu renunta la motorul diesel pentru ca in Europa daca vrei sa ajungi repede la destinatie pe autostrazi trebuie sa conduci o masina cu motor termic.
Masina are o viteza maxima de 207 km/h, iar repriza de la 0-100 de km/h este atinsa in 10.9 secunde.