De asemenea, aceasta va permite Grupului să dezvolte activitatea propriilor reţele, să-şi lărgească baza de clienţi, să atragă noi reparatori independenţi şi să-şi îmbunătăţească expertiza în domeniul digitalizării serviciilorpost-vânzări.
Lansat în 2010, portalul web Autobutler a permis deja celor aproape 300.000 de clienţi ai săi,din 4 ţări europene, să beneficieze de devize online pentru lucrări de întreţinere şi reparaţie aautovehiculelor.
Utilizatorii trebuie doar să introducă modelul autovehiculului, localizareageografică şi tipul de lucrări de efectuat, pentru a primi oferte de servicii şi devize de lucrăride la 3 garaje aflate în apropierea domiciliului acestora.
Acest tip de ofertă răspunde noiloraşteptări ale clienţilor, care utilizează internetul din ce în ce mai mult pentru a comparapreţurile şi serviciile înainte de alege ungaraj.
Investiţia Grupului PSA va fi însoţită de oextindere a portalului Autobutler şi în alte ţări.
Odată cu adoptarea planului strategic «Push to Pass», Grupul PSA şi-a fixat două obiectiveambiţioase şi anume acela de a fi constructorul auto de referinţă, precum şi de a deveni furnizorul de servicii de mobilitate preferat al clienţilor.