Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Frana de motor este inutila pe zapada pentru ca masinile noi au majoritatea cutie automata! DSG, EDC, 7DCT, 9G-Tronic, ZF8, AT8 Aisin

Adica, frana de motor este complet inutila conform marilor specialisti care apar in aceste zile la televizor pentru simplul fapt ca masinile de generatie noua in proportie de 80% sunt echipare cu transmisie automata.

Si daca tot vom avea “specialisti” care sa ne contrazica ca ale lor transmisii automate pot face frana de motor, trebuie spus ca un sofer utilizeaza in orice anotimp transmisia doar in modul Drive, fara sa mai foloseasca +sau- pentru retrogradarea manuala a vitezelor.

frana de motor cutie automata, frana motor zapada, cum se conduce o cutie automata zapada, autolatest

In viata de zi cu zi pe soselele cu zapada singura frana de mana este de fapt frana de picior si ajutorul real al sistemului ESP.

Daca, conduci o masina cu transmisie automata si te bazeze pe frana de picior si ESP uitand ca anvelopele tale de iarna sunt din 2011 nu te astepta la performante optime! De fapt, recomandam sa stai acasa cu aceste anvelope chiar daca au pe ele fulgul de nea care sa ne amageasca ca sunt ” de iarna”!

CUM TREBUIE SA CONDUCEM PE ZAPADA O MASINA CU TRANSMISIE AUTOMATA?

In primul rand trebuie sa avem anvelope de iarna cu o vechime de maxim 3 ani si un rulaj de maxim 15.000 de km pentru a avea sanse reale de a stopa masina in conditii vitrege.

frana de motor cutie automata, frana motor zapada, cum se conduce o cutie automata zapada, autolatest

Adica, daca nu avem anvelope bune poti avea cea mai buna cutie manuala sau cele mai bune discuri de frana ca vei avea o distanta de oprire in medie cu 10 metri mai mare decat cea a unei masini echipate corect.

Nu incarca sa faci tu frana de motor cu o cutie automata care are zona +si- pentru retrogradarea treptelor pentru ca este imposibil sa controlezi forta de franare aplicata de convertizorul de cuplu al cutie in fiecare situatie in parte.

test Opel Mokka GS Line Pack F12XHT S/S 130 CP cutie automata Aisin AT8 2021, drive test, test ro, review Opel Mokka GS Line Pack F12XHT S/S 130 CP cutie automata Aisin AT8 2021, date tehnice, autolatest, pret oferta opel mokka, garda la sol, motor 1.2 puretech opel mokka, cutie aisin at8 opel, 0-100 km/h, consum real Opel Mokka GS Line Pack F12XHT S/S 130 CP cutie automata Aisin AT8 2021

Cel mai bine este sa alegi modul Eco sau Winter al cutiei ( plecare cu treapta a II-a de pe loc si turatii mici!) si sa reduci cat de mult viteza de rulare atunci cand conduci un diesel. Aceasta, impreuna cu sistemul de stabilitare ESP vor permite un parcus pe zapada elegant si predictibil.

Insa, sunt stuatii cu motoare pe benzina de turatie unde este recomandat ca transmisia sa fie in modul SPORT pentru ca turatie sa fie ridicata, respectiv cutia nu mai schimba viteza si soferul poate sa controleze fluxul de putere.

probeme cutii cvt, fiabilitate cutii cvt, cum se conduce o masina cu cvt, reprize cutie cvt, dacia cutie cvt nissan, probleme ulei cutie cvt, toyota ecvt, nissan xtronic, honda cvt, pret reparatie cutie cvt, audi multitronic, automaticgearbox srl, service cutii bucuresti

“Desteptii” care spun ca masina poate sa fie controlata pe gheata vor doar sa te faca sa ajungi in service cu masina pentru ca singura solutie pentru a scadea vuteza pe gheata sunt anvelopele cu tinte specializate vezi AICI!

Restul de anvelope sunt inutile pe aceasta suprafata indiferent de marca sau pret de achizitie!

frana de motor cutie automata, frana motor zapada, cum se conduce o cutie automata zapada, autolatest

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente