Ford a anutat ca readuce in Europa modelul de clasa compacta Focus care nu a mai fost vandut in UE de mai bine de 6 luni pentru ca Ford Europe avea probleme cu semiconductorii.
Acum, noul Focus a primit un minor facelift plus o noua motorizare diesel EcoBlue care nu a mai fost gasita pe gama Ford din 2018 cand acestia au renutat la acest motor.
Se pare ca singura solutie pentru a avea vanzari bune este sa readuci in prim plan motorul diesel, singurul capabil sa ofere o autonomie de 1000 km pentru o compacta de talia lui Focus.
Motorul a fost usor modificat de Ford pentru a atinge o putere de 115 CP, insa cuplul sau a ajuns acum de la 300 Nm la 250 Nm pentru a corespunde ultimelor norme Euro 6 TempD.
Pentru a avea peformante optime si un consum bun, singura cutie oferita este una automata clasica cu convertizor de cuplu cu 8 trepte care nu are problememe cutiei secventiale PowerShift Getrag cu 7 trepte gasite doar pe motoarele pe benzina.
Noul motor diesel Focus 1.5 EcoBlue 115 CP are emisi de CO2 de 128 grame, iar consumul mimim WLTP este de 4.1 litri la fiecare 100 de km.
Oferta personalizata