De atunci si pana la noul Focus 2018 Ford nu a mai echipat masinile sale de volum din Europa si SUA cu aceasta cutie secventiala pentru ca nu putea sa o repare in garantia de 2 ani fara limita de km.
Acum noua generatie de modele Focus primeste o cutie clasica cu convertizor de cuplu care se numeste 8F35 si care este construita 100% de catre Ford.
Ei bine in urma primelor teste cu noul Focus EcoBlue 1.5 de 120 CP aceasta cutie a demonstrat cu nu stie sa retrogradeze trepte atunci cand soferul o cere. Nici chiar atunci cand se fac depasiri in modul normal cutia nu schimba mai mult de doua trepte in loc de 3 sau 4 cat este nevoie.
Un exemplu clar este repriza de la 80-120 de km/h moment cand transmisia este in treapta 8 si cand se accelereaza in forta aceasta nu retrogradeaza decat in treapta 7 sau 6, in loc sa schimbe in treapta a 4-a pentru a avea un timp bun in acea depasire.