Astfel, italienii lucreaza de ceva timp la realizarea unui motor bicilindru cu o cilindree care sa nu depaseasca 900 cmc si care sa corespunda din toate punctele de vedere normelor de polare si performante actuale.
Site-ul mentionat mai sus a oferit primele detalii ale noii motorizari Fiat, propulsor care va echipa modelul Panda Air in aceasta toamna. Lansarea se va face la Salonul de la Frankfurt si se va monta conform surselor si pe noul Fiat 500. Cea mai surpinzatoare parte a noii motorizari se pare ca va fi cea a performantelor dezvoltate, asi anume o putere maxima de 120 CP si un moment motor de 180 Nm. Noul motor va corespunde normelor de poluare Euro 5 si Euro 6.
Pe langa acest 900 cmc Fiat se pare ca lucreaza si la o versiune si mai mica de 684 cmc care va dezvolta o putere maxima de 80 CP si 125 Nm. Consumul de benzina al noilor motoare va fi cu 50% mai mic in comparatie cu ceea ce exista pe piata in prezent. Ambele motoare sunt supraalimentate.