In ciuda faptului ca foarte multi considerati ca Autolatest Romania “are ceva cu marca Dacia”, venim astazi si prezentam o poveste de succes a marcii de la Pitesti care din pacate nu prea are legatura cu Romania.
Este vorba de un model Lodgy 1.5 dCI de 90 CP care a ajuns la 750.000 de km fara ca soferul sa mearga la service sa schimbe motorul sau transmisia.
Modelul de fata a mers in medie peste 11.000 de km pe luna pentru ca este o masina de firma in Slovacia, adica merge pe autostrazi foarte bune si cu o motorina de calitate.
Proprietatul spune ca a schimbat doar alternatorul la 550.000 de km, tamburii de frana la 645.000 de km, amortizoarele si arcurile la 707.000 de km si curatarea filtrului de particule la 697.000 de km.
Si poate vorbim de o Dacia de exceptie pentru ca nu a fost fabricata in Romania, toate modelele Dokker si Lodgy fiind construite 100% in uzina Renault din Tanger Maroc.
Prima si singura generatie de modele MPV Lodgy a fost un real succes in Europa de Vest pentru ca era mult mai spatios decat un Renault Kangoo si avea aceleasi motorizari diesel Euro 5.
Vedeta celor de la Dacia este motorul diesel 1.5 dCI de 90 CP care din pacate nu se mai produce pentru masinile Logan si Sandero!
Test Drive Dacia Lodgy 1.5 dCI 90 CP 5 locuri- From Africa with love
Adevărat ! că la Dezvoltarea , Concepția Ei au Lucrat și Ingineri și alt Personal Român ,trimiși pentru ai Pregăti pe aceea din Tanger ,Maroc . Ce a ți putea avea cu DACIA , când din Păcate cum spuneți la Noi in Romania , modelul NU a avut Succes ,Nu a Prins la Public și după EL și altele gen Logan Pick up , Sandero Facelift. , mașini. care Nu au fost Produse mai mult Timp și a fost și perioada in care Ce-i de la DACIA au început cu Motorizări de Vârf , prima 1,2 cmc pe Logan din 2011 . La DCI de 1,5 au existat două variante de 70 Cp și de 90 Cp ,asta având I ul din DCI de culoare roșie și Dacă vroiai sa meargă Corespunzător trebuia să i pui Filtru de Motorină numai de la DELPHI ,Nu MAN , BOSCH ,etc . După au și schimbat Sistemul de Alimentare și Injecție la Logan Ph 2 cu Cel de la BOSCH care , chipurile numai produce Șpan . Asta E .
Vă salut! Există forte multe dacia Logan 1, faza 1 și faza 2, motoare de 1,5/1,4/1,6 în România, care au peste 750.000km. Unele au depășit și milionul de km. Pentru asta, vedeți la taximetriști și la șoferii de ridesharing. Primele modele de Logan au fost cele mai fiabile, iar Logan 1 facelift nu a avut probleme nici cu rugina. Deși la dotări și la confort au avut probleme, ca fiabilitate au bătut majoritatea altor mărci. Pare exagerat, dar nu este.
Dacă are o medie de 11000km pe lună ×108 luni adică 9ani dă cam 1.200.000km nu prea cred să reziste un motor de 1.5 atâția km doar nu este MERCEDES 190 care deține recordul mondial 🤭
Ai să râzi, dar ține dacă îl întreții! Știu câteva (Duster și Megane și Logan ) care au depășit 700.000 km. Cu acest motor.
Acel MERCEDES 190 a parcurs pe un circuit închis din Italia 1.000.000 km flux continuu la fiecare 5ore se schimba pilotul media vitezei era undeva peste 100km la oră ăla da motor ia puneți voi un Logan la acest test indiferent de motorizare
Salut. Majoritatea produselor Renault din Tanger au motoare, cuti de viteze și șasiuri făcute la Pitești. Da nu este suta la suta românească dar ceva ceva tot are făcut la Mioveni. Apropo Sebastian Mercedes A-Class are motor de 1.5 dCi făcut de Renault.