Dupa oprirea productiei si a vanzarii de modele Kuga PGEV care pot lua foc chiar in mers datorita unui sistem electric prost gandit.
Pentru a incerca sa revigoreze vazarile lui Kuga Ford a prezentat acum un model hibrid simplu fara a se putea incarca de la priza.
Bateria de 1.1 kWh cu funcÈ›ie de autoîncărcare a noului model Kuga Hybrid este alimentată automat atât de motorul pe benzină de 2.5 litri, cu ciclu Atkinson, cât È™i prin utilizarea unei tehnologii de încărcare regenerativă la frânare sau coborâre în pantă.
Kuga Hybrid completează cea mai electrificată gamă pentru un singur model, oferită vreodată de Ford și se alătură variantelor Kuga Plug-In Hybrid si EcoBlue mild Hybrid de 48 de volți care asa cum spuneam au mari probleme tehnice.
Oferind un consum de combustibil de 5.4l/100 Km și emisii CO2 de la 125 g/km WLTP (5.1l/ Km și 118 g/ Km CO2 NEDC) 3, alături de un rezervor de combustibil de 54 de litri.
