Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dupa carambolul de pe autostrada Sibiu-Deva CNADNR incepe demisiile si anchetele

În urma evenimentului rutier produs în data de 22.12.2013, ora 08:30, pe raza administrativă a Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişora, Secţia de Drumuri Naţionale Deva, pe sectorul de autostradă Sebeș-Cunța, Calea 1, km 293+000, din cauza condiţiilor meteo nefavorabile și a neadaptării vitezei la condiţiile de carosabil alunecos precum și a nepăstrării unei distanţe corespunzătoare în mers între autovehicule, conducerea CNADNR SA, prin Domnul Director General Narcis Ștefan Neaga a dispus următoarele:

–       Începerea imediată a cercetării disciplinare a factorilor responsabili de producerea evenimentului precum și aplicarea sancțiunilor corespunzătoare după finalizarea cercetării disciplinare.

 
–       Suspendarea din funcție a Domnului Mallasz Robert, Șeful Centrului de Întreținere și Coordonare Pianu pe perioada cercetării împrejurărilor care au condus la producerea evenimentului.

DESPRE AUTOSTRADA A1

Centura Sibiului

Drumul de 20,8 km, din care 17,5 km în regim de autostradă, ce înconjoară Sibiul pe la nord și est, între Șelimbăr și Șura Mică, a fost inaugurat la 1 decembrie 2010.

Tronsonul Sibiu–Orăștie

În decembrie 2013 s-au încheiat lucrările pe porțiunea dintre Cunța și Orăștie, cuprinzând centura orașului Sebeș, un nod rutier major ce nu putea fi ocolit și care era grav afectat de ambuteiaje și alte probleme asociate circulației traficului greu prin oraș. Tot atunci, centura Sibiului a fost prelungită până la orașul Săliște, mai rămânând în lucru porțiunea dintre Săliște și Cunța, care a întârziat din cauza alunecărilor de teren în zona unde se realizează un viaduct.[1]

Tronsonul Deva–Orăștie

Construcția tronsonului Deva–Orăștie a fost realizată de compania Strabag împreună cu câteva firme asociate, costurile totale fiind estimate la 200 de milioane de euro. 

 Licitația pentru realizarea proiectului a fost câștigată la data de 2 septembrie2010, după contestarea la CNSC. Lucrările au demarat la 9 aprilie 2011, iar pe 21 decembrie 2012 a fost dată în folosință secțiunea Deva–Simeria.

 În data de 30 mai 2013, a fost deschis circulației și restul tronsonului, respectiv secțiunea Simeria–Orăștie.

Tronsonul Deva–Lugoj

Prima porțiune din A1 deschisă traficului în decembrie 2013 este una de 17 km între Traian Vuia și Belinț, porțiune continuată apoi cu autostrada A6.

Deși la acea dată mai erau gata alți 10,5 km, aceștia nu au putut fi dați în folosință deoarece contestările în instanță au amânat începutul lucrărilor la nodul rutier de la capătul acestora.


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente