Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dupa ani buni de electrificare fortata VW recunoaste ca motorul pe benzina Euro 7 este viitorul! Noul 1.5 TSI EA 211 evo2 150 CP 2022

VW a lansat astazi ultima versiune a motorului 1.5 TSI EA 211 care acum se numeste EVO2 si care trebuie sa reprezinte motorizarea de baza pentru toate masinile grupulului si dupa anul 2030.

noul 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV, date tehnice 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV, pret, autolatest, id3 vs 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV, golf 8 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV, troc 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV

Noul 1.5 TSI EA 211 evo2 a primit modificari serioase pentru a atinge fara probleme normele viitoarei norme Euro7, norma care urmeaza sa intre peste cateva luni in Europa si care urmeaza sa limiteze vanzarea de motoare pe benzina si diesel Euro 6.

Acesta este primul pas prin care VW recunoaste ca masinile ID.3 si ID4 sunt un esec comercial si ca motarele pe benzina si diesel sunt cautate in ciuda unui termen de livrare extrem de mare.

noul 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV, date tehnice 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV, pret, autolatest, id3 vs 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV, golf 8 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV, troc 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV

Lansarea pe piata a noului 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV este recunoastera faptului ca VW nu este pregatit asemenea intregii Europe sa treaca fortat la electrificarea parcului auto, iar termenul de 2035 prin care dispar masinile VW pe bezina si diesel este unul realmente comic!

VW spune ca noul motor 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV este capabil sa ofere o putere maxima de 280 CP cand este oferit in viitoarele versiuni PHEV.

noul 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV, date tehnice 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV, pret, autolatest, id3 vs 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV, golf 8 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV, troc 1.5 TSI EA 211 evo2 MHEV

T-Roc 1.5 TSI (110 kW/150 PS), fuel consumption in l/100 km (NEDC): urban 6.8–6.2, extra-urban 4.4, combined 5.3–5.0; CO2 emissions in g/km (combined) 120–115; efficiency class: B

T-Cross 1.5 TSI (110 kW/150 PS), fuel consumption in l/100 km (NEDC): urban 5.8, extra-urban 4.6, combined 5.1; CO2 emissions in g/km (combined) 116; efficiency class: B

Passat Variant 1.5 TSI (110 kW/150 PS), fuel consumption in l/100 km (NEDC): urban 6.3-6.1, extra-urban 4.9-4.6, combined 5.3-5.2; CO2 emissions in g/km (combined) 122-120; efficiency class: B-A

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

3 COMMENTS

  1. Daca nu consuma ulei că și până acum probabil că este ok. Dar dacă consumul de ulei este egal cu consumul de benzina…. Se are probleme grave cu, consumul de ulei la toate motoarele. Ți coada sus dar la capitolul asta sun mai proști decât și decât Dacia. Aceasta nu consuma ulei.

  2. Așteptăm consumurile reale, în condițiile de trafic normal, nu consumurile oficiale se pot atinge doar în condițiile ideale când vântul bate din spate, mașina merge la vale cu toți consumatorii opriți, iar șoferul de maxim 50 de kg – fără alți pasageri și bagaje – a demontat toata tapițeria și a lăsat rezerva și sculele acasă…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente