Daca pana acum in acest segment puteam sa vorbim fara probleme doar de modele precum BMW Seria 1, Mercedes A si B si Audi A3, acum a venit randul francezilor sa arunce in lupta o masina extrem de stilata.
Numele sau eset DS4 si reprezinta de fapt un C4 care a primit alta caroserie mult mai luxoasa si care dispune de o gama de motorinzari atat pe benzina THP cat si diesel HDI puternice si economice.
Sub ambele capota se ascund motorizari diesel de doi litri cu puteri maxime de peste 140 CP, propulsoare rafinate si care anuntat un consum mediu extrem de mic. Motorul celor de la BMW are pe hartie o putere maxima mai mica cu pana la 17 CP fata de cel al lui Citroen insa in viata reala acesta este rafinat si puternic.
Noul HDI de doi litri dezvolta 160 CP si castiga in fata motorului lui BMW la capitolul consum de motorina si rafinament in mediul urban.
In final conform celor de la Turbo castigatorul este noul BMW Seria 1, castigator la capitolele calitate de fabricatie, comportament rutier insa francezul puncteaza un maxim de puncte la design exterior si interior si comfort rutier.