Este vorba evident de gama Renault Trafic care a primit acum doi ani un facelift pronuntat care aduce sub capota vechiul motor diesel 2.0 BlueDCI de 150 CP in locul motorizarii 1.6 dCI TwinTurbo.
Masina din aceste test drive este un Renault Trafic Fourgon L1H1 2.0 Blue dCi 150ch Grand Confort EDC care are cutia secventiala Getrag cu 6 trepte gasita si pe Dacia Duster.
Marea problema a lui Renault Trafic Fourgon L1H1 2.0 Blue dCi 150ch Grand Confort EDC este ca pretul de vanzare de baza este de 41.000 euro insa daca alegem si dotari optionale normale ajungem la un pret real de peste 50.700 euro TVA inclus.
Pentru aceasta suma in urma cu cativa ani puteai sa-ti cumperi fara probleme un Mercedes Clasa V cu o motorizare mult mai puternica si mai rafinata.
Pentru cei aproape 51.000 euro clientul nu primeste nici macar un set de jante din aliaj specifice utilitarelor cu preturi de peste 45.000 euro!
Daca te-ai gandit sa-ti cumperi un Trafic facelift 2022 mai bine de gandesti de doua ori pentru simplul fapt ca pretul de vanzare al masinii este crescut artifical de catre producator pentru ca acesta sa acopere vanzarile slabe din ultimii doi ani.
Citeste mai multe AICI!