Drula de la USR vrea sa construiasca Pasajul de la Drajna insa UITA COMPLET de Centura Bucuresti

Articole Interesante

Este vorba de celebrele doua poduri care trebuie construite in zona Cernica si A2 insa si zona din CB care are deja un pod peste linia de cale ferata pe sensul CB Pantelimon si Voluntari.

Acum C Drula de la USR se lauda cu un pasaj mult mai putin important pentru ROMANIA, respectiv mult criticatul proiect Pasajul de la Drajna care leaga de fapt autostrada A2 de Slobozia.

centura bucuresti 2021Remove term: drula usr centura bucuresti drula usr centura bucurestiRemove term: lucrari Pasajul de la Drajna lucrari Pasajul de la DrajnaRemove term: Pasajul de la Drajna 2021 Pasajul de la Drajna 2021Remove term: pod centura bucuresti voluntari pod centura bucuresti voluntariRemove term: pod nou cernica centura bucuresti pod nou cernica centura bucurestiRemove term: probleme centura bucuresti probleme centura bucurest

C Drula:

“Proiectul are o lungime de 2,7km pe traseu nou, dintre care pasajul propriu-zis are o lungime de aprox. 300 de metri.

Termenul contractual: 6 luni proiectare + 18 luni execuție, dar avem promisiunea constructorului că va face toate eforturile pentru a finaliza în avans față de termen.”
Noi venim si spunem din nou ca aproape toate soselele din Romania NU SUNT LA FEL DE IMPORTANTE pentru econonia reala a Romaniei cum este Autostrada A0 insa si mult criticata Centura a Bucurestiului care are zi de zi un trafic mai mare decat toate soselele adunate dintr-un judet mare!
centura bucuresti 2021Remove term: drula usr centura bucuresti drula usr centura bucurestiRemove term: lucrari Pasajul de la Drajna lucrari Pasajul de la DrajnaRemove term: Pasajul de la Drajna 2021 Pasajul de la Drajna 2021Remove term: pod centura bucuresti voluntari pod centura bucuresti voluntariRemove term: pod nou cernica centura bucuresti pod nou cernica centura bucurestiRemove term: probleme centura bucuresti probleme centura bucurest
Daca nu uitam ca 60% din economia reala a Romaniei este in zona Bucuresti-Ilfov poate sa trezeste cineva si la CNAIR sau Ministerul Transporturilor sa forteze contracatele pentru inceperea in 2021 a lucrarilor pe toate tronsoanele de la CB insa si A0.
Pana atunci proiecte mici cum sunt cele de la Timisoara, pasajul de la Drajna sau cine stie de drum expres in Slatina sau Dolj chiar nu conteaza!
centura bucuresti 2021Remove term: drula usr centura bucuresti drula usr centura bucurestiRemove term: lucrari Pasajul de la Drajna lucrari Pasajul de la DrajnaRemove term: Pasajul de la Drajna 2021 Pasajul de la Drajna 2021Remove term: pod centura bucuresti voluntari pod centura bucuresti voluntariRemove term: pod nou cernica centura bucuresti pod nou cernica centura bucurestiRemove term: probleme centura bucuresti probleme centura bucurest

Miercuri, 17.02.2021, CNAIR a semnat contractul „Proiectare și Execuție Pasaj denivelat superior DN 21, km 105+500”cu S.C. ARCADA COMPANY S.A.

Valoarea contractului este de 98.120.978,01 lei fără TVA.

Traseul are o lungime de 2739 m, din care pasaj denivelat 305 m.

Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile

Durata contractului este de 24 de luni, din care:

  • 6 luni perioada de proiectare;
  • 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Perioada de garanție a lucrărilor este de 60 de luni.

centura bucuresti 2021Remove term: drula usr centura bucuresti drula usr centura bucurestiRemove term: lucrari Pasajul de la Drajna lucrari Pasajul de la DrajnaRemove term: Pasajul de la Drajna 2021 Pasajul de la Drajna 2021Remove term: pod centura bucuresti voluntari pod centura bucuresti voluntariRemove term: pod nou cernica centura bucuresti pod nou cernica centura bucurestiRemove term: probleme centura bucuresti probleme centura bucurest

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Galerie Foto

Articole Recente