Si cand spunem asta ne uitam la cate motorete sub 50 cmc se afla deja in traficul in Bucuresti, vehicule manevrate de asiatici care nu stiu nici o regula de circulatie din Europa.

Realitatea crunta pentru intreg fenomenul motor din Roamania este ca Politia Rutiera nu-i opreste sa-i intrebe de permis categoria A1, sau de cunoasterea regulilor de circulatie din Europa.

Specialistii prevad ca anul acesta urmeaza sa fie unul cu foarte multi motocicilisti morti pe soselele patriei pentru ca nu se mai tine cont de Codul Rutier cand se merge pe doua roti.
Evident ca aici nu putem sa-i punem in aceeasi oala pe motociclistii profesionisti din Romania, insa din pacate acestia sunt prea putini pentru a conta la final.

Criza economica prin care trece Romania reprezinta alt motiv pentru care apar multe motocilete SH din anii 90 sau scutere fara frane, acestea avand costuri de utilizare mult mai mici decat un automobil ( pret motoreta, pret RCA, revizii etc!).

Asa cum Bucurestiul a fost invadat din 2010 de masini cu numere de GR, CL, DB, PH, IF, IL sau BZ, acum vom vedea motorete si scutere cu numere de SATE care vor face ca regulile de circulatie din Bucuresti sa fie optionale, adica mortalitatea o sa creasca in special in Capitala in aceasta vara.

Legislatia din Romania permite conducerea scuterelor sub 50 cmc cu categoria B de permis. Scuterele pot fi conduse de la vârsta de 16 ani doar după obținerea carnetului de conducere categoria AM. Proba practică pentru categoria AM constă numai în verificarea aptitudinilor în poligoane special amenajate.



















