In ciuda faptului ca Autostrada A0 a inceput sa fie construita in anul 2019 pe vremea cand Ludovic Orban PNL conducea Guvernul Romaniei, astazi in februarie 2025 sunt in mare parte intr-o situaie in care nu gasim nici un muncitor pe santier.
Si aici nu vorbim de loturile 3 si 4 Nord unde lucreaza in parametrii UMB si o firma din China, ci pur si simplu pe loturile Nord 1 pe care nu vedem nici macar un muncitor pe santier.
Oficialii CNARI spun ca urmeaza sa inceapa lucrarile undeva in 2026 cu term de finalizare undeva prin 2028, situatie tragica pentru Ilfov si Bucuresti daca nu uitam ca aceste loturi au fost licitate in anul 2019.
O alta mare problema este partea din Sud unde grecii de la Aktor sunt in urma cu cel putin doi ani, lot care face impracticabila conexiunea dintre Autostrada A1 si A2, iar lipsa loturilor din Nord fac impracticabila conexiunea cu Autostrada A3.
Mai mult decat atat, CNAIR dovedeste intarizieri mari si la constructia podului din Branesti care era singura solutie sa nu mai stea mii de soferi la bariera CFR din centrul comunei Branesti.
Cei de la CANIR si Ministerul Mediului dau dovada de lipsa de interes pentru continuarea lucarilor de infrastructura din Ilfov si Bucuresti chiar daca aceasta zona aduce peste 40% din intreg PIB-ul Romaniei.
Adica, pe langa ca sunt afectati peste 4 milioane de romani sunt afectati si zeci de mii de transportatori care merg pe Centura Bucuresti DNCB pe care se sta cu orele pentru 4 sau 6 km.