In urma cu cateva zile publicam primele informatii referitoare la noul Corsa Hybrid, masina care trebuie sa reprezinte un concurent direct pentru Toyota Yaris Hybrid cat si Renault Clio E-Tech.
TEHNICA HYBRID SI CUTIE CU DUBLU AMBREIAJ
Sistemul dispune de o baterie litiu-ion care se reîncarcă automat în anumite condiții de rulare și de noi motorizări pe benzină cu trei cilindri de 1,2 litri, cu 74 kW/100 CP și 100 kW/136 CP, care au fost dezvoltate special pentru aplicația hibrid. Motoarele termice sunt cuplate cu o nouă transmisie electrificată cu dublu ambreiaj în șase trepte și un motor electric de 21 kW/28 CP.
Eficientă, distractivă și ușor de utilizat, tehnologia hibrid de 48V este ideală pentru noul Opel Corsa. În comparație cu modelul similar Corsa 1,2 litri neelectrificat cu transmisie automată cu opt trepte (consum de combustibil în ciclul WLTP: 5,5-5,4 l/100 km; 125-122 g/km CO2, ambele în ciclu mixt), noul Corsa Hybrid de 74 kW/100 CP cu tehnologia 48V (consum de combustibil WLTP1 : 4,7-4,6 l/100 km; 106-102 g/km CO2, ambele în ciclu combinat) poate economisi aproape 1,0 l/100 km de combustibil (aproximativ 15%) și reduce, de asemenea, emisiile de CO2.
Motorul pe benzină și motorul electric funcționează împreună sau separat
În timpul deplasărilor zilnice, pe drumuri de oraș și rurale, motorul pe benzină și motorul electric al modelului Opel Corsa Hybrid funcționează împreună sau separat pentru optimizarea consumului de energie și a performanțelor. Sistemul oferă avantaje mai ales în traficul urban.
Motorul electric permite, de asemenea, ca Opel Corsa să ruleze complet electric pe o distanță care poate ajunge până la un kilometru, în condiții de cuplu redus (de exemplu, la manevre sau sub 30 km/h în traficul urban) și asistă motorul pe benzină în timpul accelerării, de exemplu, la pornirea de pe loc.
În timpul decelerării, motorul pe benzină se oprește, iar motorul electric acționează ca un generator pentru a reîncărca bateria de 48 V a sistemului hibrid. Bateria stochează, de asemenea, energia recuperată prin sistemul de frânare regenerativă.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:
Donează prin Patreon AICI
Datele din articol nu corespund cu datele din ultima poza, referitor la consum si poluare
Corect pentru ca sunt de la 408! Caroserie si greutate mai mare…..insa motoarele sunt aceleasi!
exista și la 208 sau Citroen c 1 aceeași motorizare?
Din cate stim momentan nu, insa cu siguranta urmeaza!