Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Detalii oficiale cu viitorul Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2021

Încă de la momentul când grupul Mitsubishi a produs prima sa mașină acum mai bine deun secol (Model-A în august 1917), activitatea sa în domeniul auto a demonstrat oabordare ambițioasă și adesea tumultoasă, dezvoltând noi genuri de vehicule șideschizând drumuri cu tehnologii de top.

Această atitudine aventuroasă și progresivă a continuat după ce Mitsubishi Motors Corporationa fost oficial înființată în 1970, și este cel mai bine exemplificată azi de produsul reprezentativ alCorporației: Outlander PHEV:

– primul SUV plug-in hibrid cu motor electric twin din lume oferit de un fabricantmainstream, atunci când a fost anunțat în 2012

– în continuare singurul vehicul plug-in hibrid pe o arhitectură auto electrică (spre deosebirede tehnologia generică ICE electrificată găsită în rest).

– cel mai bine vândut vehicul plug-in hibrid din lume, cu 264.610 unități vândute cumulat lanivel global (date MMC – ianuarie 2013 până în octombrie 2020), Europa fiind cea mai mare piață asa, cu 181.803 unități vândute cumulat (date MME – octombrie 2013 până în octombrie 2020).

Principalele componente ale grupului motopropulsor al Eclipse Cross sunturmătoarele:

– Motor electric frontal (82 ps)

– Motor electric spate (95 ps)- Motor pe benzină față

– ciclu Atkinson – de 2,4 litri (98 ps)- Baterie tracțiune cu litiu-ion (300V, 13,8 kWh, 80 de celule) aflată sub podea în cadrulampatamentului- Sistem de operare PHEV propriu MMC.


În timpul mersului, mașina este în principal acționată de cele două motoare electrice, completatede motorul pe benzină, capabil să intervină în mod automat atunci când condițiile de mers și/saustatusul încărcării o cer.Arhitectura pe bază de EV fără cutie de viteze asigură o accelerare lină pentru Eclipse CrossPHEV, fără șocul schimbării vitezei care apare la produsele competitoare pe bază de ICE echipate cu cutie de viteze.

Profitând de simplitatea inerentă a vehiculelor electrice (fără cutie de viteze, drive-by-wire …) și susținută de un sistem de operare PHEV extrem de sofisticat dezvoltat intern, aceastăarhitectură nouă aduce beneficii notabile, atât în ceea ce privește ambalajul (compromisuri micifață de varianta ICE), reducerea greutății sau eficiența.

Pe șosea, sistemul PHEV pe bază EV al Mitsubishi Motors este complet automat, unitar, fărădificultăți și complet fiabil- Singurul lucru pe care șoferul trebuie să îl decidă este fie:o selectarea Modului EV oriunde / oricând este necesaro activarea Modului SAVE

– soluția preferată pentru a proteja încărcătura bateriei insuflând în același timp o doză acționare electrică pentru un consum mai mic decombustibil și emisii mai scăzute și completând încărcareao apăsarea pe butonul pentru Modul CHARGE pentru a forța încărcarea atunci când nueste disponibilă nicio sursă de curent.

Acest sistem va fi crucial pentru noile reglementăridin unele orașe, prin care în unele zone sunt permise doar vehicule cu emisii zero.o folosirea padelelor din spatele volanului pentru a alege modul de frânare a motorului șiregenerarea de curent

– toate fără senzația ciudată dată de pedala de frână,experimentată adesea la mașinile dotate cu un sistem de frânare regenerativ.

– Sunt disponibile multiple opțiuni de încărcare – ca echipare standard:o încărcare normală: ± 4 ore

– AC 230V 16A sau ± 6 ore – AC 230V 10Ao încărcare rapidă (protocol CHAdeMO / ± 25 mn pentru 80% încărcare*)o modul CHARGE (± 30 mn pentru 80% încărcare*)o frânare regenerativă (5 pași graduali)o „Încărcare fulger” automată în timpul folosirii Modului SAVE*80% doar pentru a și stoca energie de la frânarea regenerativă pentru restul de 20%

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente