Construit pe aceeasi platforma cu modelul Kia EV6, acest Ioniq6 trebuie sa devina de fapt un rival pentru Tesla Model 3 insa si Model Y.
Despre design nu vorbim pentru ca este subiectiv, insa Kia se pare ca ramane marca traditionala si Hyundai are un look din ce in ce mai noncoformist.
Sub caroserie Hyundai va avea doi acumulatori, unul mic de 53 kWh, si altul mai mare de 77,4 kWh.
În comparaţie cu bateriile de 85-110 kWh ale maşinilor moderne care se laudă cu autonomii de 400-500 km, bateriile lui Hyundai sunt incredibile de mici, deci, iar asta economiseşte sute de kilograme în greutatea totală, ducând modelul într-o spirală pozitivă, or, sute de kilograme mai puţin înseamnă consum mai mic.
Tocmai datorită unui consum eficient, noul Hyundai Ioniq 6 va putea asigura o autonomie de 610 km în ciclu WLTP cu bateria de 77,4 kWh.
Va exista şi o versiune cu două motoare şi tracţiune integrală, acestea livrând în sumă 325 CP şi 605 Nm.
Noul model electric măsoară 4.855 mm lungime, ceea ce-l clasează la nivelul unui E-Class în materie de dimensiuni.