Sub capota noului Sorento Plug-in Hybrid se află un motor puternic Turbo-GDi de 1,6 litri, care produce până la 180 CP și un cuplu de 265 Nm.
Acesta este completat de un motor electricproducând 67 kW și un cuplu de 304 Nm. Combinat, sistemul de propulsie oferă până la 265 CPși 350 Nm – ceea ce îl face cel mai puternic model Sorento vândut vreodată în Europa.
Motorul electric este montat între motorul termic și transmisie, lucru permis de dimensiunilereduce ale motorului turbo de capacitate cilindrică mică și cu putere ridicată aflat.
Această arhitectură îi permite lui Sorento Plug-in Hybrid să funcționeze în modul complet electric sau să utilizeze un amestec de putere electrică și ”termică” de la motorul cu combustie internă – oferind putere roților din față sau tuturor celor patru roți, în funcție de specificațiile vehiculului și decondițiile de rulare.
Pachetul de baterii litiu-ion de mare capacitate, de 13,8 kWh al automobilului este situat subscaunele din față.
Acumulatorul este amplasat în spațiul dintre podeaua habitaclului și podeauacaroseriei. În configurația cu tracțiune integrală, pachetul de baterii curbat în formă de ”șa” seaflă deasupra axului cardanic.
Această structură permite pachetului de baterii să nu afectezenici spațiul din habitaclu, nici volumul portbagajului lui Sorento PHEV, așa cum este cazul lamulte dintre celelalte modele plug-in hybrid de pe piața, la care bateria ocupă adesea spațiu deîncărcare valoros.
Pachetul de baterii dispune de un sistem independent de răcire pentru o gestionare și oeficiență optimă a căldurii. Sistemul de răcire autonom permite pachetului de baterii să-șiregleze temperatura în mod eficient în spațiul său limitat.În plus, amplasarea bateriei jos în centrul caroseriei, între cele două punți, menține centrul degreutate coborât și contribuie la distribuirea echilibrată a greutății.
Amplasarea greutății baterieimai aproape de centrul automobilului contribuie la caracterul dinamic echilibrat al modelului Sorento, atât pe drum cât și în off-road și îmbunătățește agilitatea automobilului.
Rezervorul de carburant de 67 litri al lui Sorento PHEV este situat sub podeaua celui de-aldoilea rând de scaune, în timp ce încărcătorul de 3,3 kW este situat sub podeaua portbagajului.
Amplasarea inteligentă a acestor componente permite pasagerilor de pe al treilea rând descaune se bucură în continuare de mult spațiu pentru picioare și de o poziție confortabilă, întimp ce spațiul pentru bagaje este încă generos.