Si cand spunem asta ne uitam la cifrele afisate de EVDatabase pentru gama Rifer care utilizeza aceelasi motor si aceelasi acumulator.

In realitate masina nu poate merge 280 de km anuntati WLTP pentru ca pe autostrada iarna cu o viteza de 130 de km/h bateria de 45 kwh permite doar o autonomie reala de 135 km.
Tot in sezonul rece acest nou Fiat E-Doblo 2023 poate merge conform specialistilor doar 165 de km cu o singura alimentare, cifra optima pentru un curier de oras.

Motorul de 136 CP a fost testat pe gama e208 de la Peugeot si ofera un cuplu de 260 Nm incepand cu o turatie joasa, adica masina va avea o dinamica buna.
Momentan nu se cunoaste pretul de achizitie, insa fanii masinilor EV care vor un Fiat E-Doblo trebuie sa se gandeasca la o medie de peste 40.000 euro pentru o versiune cu aer conditionat si dotari decente.

Una dintre marile probleme ale masinilor comerciale electrice este sarcina maxima permisa care este de obicei redusa la jumatate fata de cea a unei versiuni diesel. Noul e-Doblo are o sarcina de 640 kg!

Atunci când sunt disponibili toți cei 136 de cai putere, mașina atinge 100 de km/h în 11.2 secunde, iar viteza de top ajunge la 135 km/h.