Renault a fost fortat de catre piata din Europa sa reintroduca in gama vechea motorizare diesel 1.5 BlueDCI.
Acesta este oferit acum intr-o singura varianta de putere de 101 CP si 260 Nm, motor care este modificat pentru a corespunde celor mai noi emisii de CO2 si NOx de pe piata din Europa.
Noul motor are oficial WLTP 108 g/CO2 km si un consum mediu in tip WLTP de doar 4.1 litri la fiecare 100 de km parcursi. Adica cu un rezevor pot merge aproape 1.000 de km.
Motorizare are DPF insa si un sistem AdBlue revizuit asemenea catalizatorului pentru a face fata acestor emisii.
Singura transmisie este cea manaula cu 6 trepte care ofera o economie remarcabila in mersul pe autostrada la viteze mari.
Masina este disponibila la vanzare incepand cu aceasta luna, insa nu cunoastem detalii referitoare la vanzare sa si pe piata din Romania unde importatorul a renuntat complet la motoarele diesel pentru masinile VP.