Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dealerii VW din Romania nu mai stiu ce sa faca pentru a vinde masinile electrice ID.3! Au scazut pretul cu 22.000 de euro

Autolatest arata in urma cu mai bine de doi ani faptul ca VW si politica lor de preturi pentru masinile electrice nu va avea nici o sansa de succes in Romania, si acum electrificarea fortata a dealerilor a dus la reducerea preturilor chiar si cu 50%.

autolatest, test drive, discount porsche romania, VW ID.3 Pro Performance 58 kwh, esec comercial

In prezent, un dealer Porsche Romania incearca sa vanda un VW ID.3 Pro Performance 58 kwh cu dotari optionale cu un pret mai mic cu 22.000 euro fata de acum cateva luni.

autolatest, test drive, discount porsche romania, VW ID.3 Pro Performance 58 kwh, esec comercial

Insa chiar si asa, acest ID.3 nu va avea nici o sansa sa fie vandut pentru ca aceeasi masina se vinde in China cu 20.000 euro inainte de reducerilor precum Rabla+.

autolatest, test drive, discount porsche romania, VW ID.3 Pro Performance 58 kwh, esec comercial

Dublu Standard-Volkswagen ID.3 se vinde cu 23.000 euro mai scump in Romania decat in China

Volkswagen ID.3 are mari probleme tehnice! Urmeaza un update de soft

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

11 COMMENTS

  1. Eu nu înțeleg cum pot scoate la vânzare așa ceva. O cutie din tabla frumos modelată dar putreda pe interior . Iar faptul că reducerea este așa de mare nu face decat sa confirme acest lucru. Un produs vandut cu mari probleme tehnice nu poate fi asimilat decât înșelăciunii.

  2. Firma VW, ca de altfel toate firmele europene , care sunt obligate sa meargă pe electrificare , au si vor avea mari probleme din cauza politicii idioate a Europei , care nu ține cont de realitate, de economie, de dorințele oamenilor, si vor sfârsi inghițite de firmele chineze!

  3. Ce a avut preț sub preturile Tesla au vândut și ei. Adică ID3 și ID4 simplu.
    Ce a fost puțin peste, a rămas intact.
    Semnalul este, însă, brutal de periculos.
    În traducere liberă: când va scoate tesla modelul compact, le elimina toată oferta din piață.

  4. Oare au încercat să înjumătățească prețul? Oricum și așa ar fi cu muuuult peste valoarea reală a mașinii.
    Ar fi totuși un prim pas spre a atrage câțiva cumpărători.

  5. De remarcat ar fi ,ce adaos imens și cât câștigă de fapt dealerul și compania la o unitate vândută .
    Mă refer la discountul imens ,pe care l-au facut , practic încă valoarea unei mașini cât si la prețul real cu un adaos decent care se poate vedea la prețul de vanzare in China.

  6. Pai de la Vw ne putem astepta la orice . Ei sunt invatati sa vanda tot. Ca e bun sau nu , ca respecta normele de poluare sau nu , .
    Acum 2 ani un coleg de munca cumpara un Golf Gtd cu nu mai putin de 51000 euro.
    Oameni sunt nebuni , si prosti destui dar chiar asa ?
    Pai gunoiul asta de masina nu se vinde nici pt 16000 in China . Oare de ce ?
    Las ca incearca sa le vanda la noi pt 40000.

  7. Păi cei de la Fiat, vând un Punto in România cu 13500 euro iar în Spania cu 9500 euro, pentru că spaniolii sunt mai prăpădiți financiar decât noi, bogătanii lumii. Bătaie de joc pe față, fără nicio rușine.

  8. De ce să-ți ei o mașină electrică? Pt că este la modă. Nu are autonomie mare. Este f scumpă.. durată de viață scăzută ( cât tine bateria) stații de încărcare f putine Au făcut o publicitate fa care multi au pus botul.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente