Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

De ce nu a fost produs in Romania modelul Daewoo Espero? Noi am produs doar Cielo si Matiz

Nu sunt putini fani Daewoo care nu stiu adevarata istorie a marcii, si spunem asta chiar si cand ne aducem aminte de faptul ca Daewoo a construit cea mai modera fabrica de masini in Romania in anii 90.

pret Daewoo Espero, test drive Daewoo Espero, drive test, motoare Daewoo Espero, istorie Daewoo Espero plonia, autolatest, probleme, calitate

Este greu de crezut ca uzina Daewoo din 1996 de la Craiova era superioara tehnologic uzinei Dacia de la Mioveni din 2004 cand a fost lansat primul Logan.

Istoric toti stim ca Daewoo a produs in Romania cu succes modelul Cielo bazat pe un mai vechi Opel Kadette si un Daewoo Matiz bazat pe un Suzuki Atos din anii 80, iar pentru scurt timp a fost asamblat CKD cateva modele Leganza.

pret Daewoo Espero, test drive Daewoo Espero, drive test, motoare Daewoo Espero, istorie Daewoo Espero plonia, autolatest, probleme, calitate

Celalalt important model Daewoo din Europa, cunoscutul Espero nu a fost produs in Romania pentru ca acela era importat din Coreea de Sud, insa si fabricat in Polonia in fosta uzina FSO comunista.

In Romania au ajuns modelele Espero fabricate in Polonia care erau de fapt un succesor al unui mai vechi Opel Ascona, masina care utiliza platforma GM J din anii 80 pe care au mai fost produse masini precum Chevy Cavalier, Cadillac Cavalier sau Pontiac J2000.

pret Daewoo Espero, test drive Daewoo Espero, drive test, motoare Daewoo Espero, istorie Daewoo Espero plonia, autolatest, probleme, calitate

ISTORIA MODELULUI ESPERO:

1991: A inceput productia in uzinele din Coreea de Sud.

1994: Start pentru vanzarile masinii pe piata din Europa. La inceput au fost oferit motoarele 1.5 cu 16 V intalnit si pe Nexia/Cielo.

pret Daewoo Espero, test drive Daewoo Espero, drive test, motoare Daewoo Espero, istorie Daewoo Espero plonia, autolatest, probleme, calitate

1996: Daewoo a inceput productia masinii Espero in uzina poloneza FSO.Polonezii au descoperit un defect de fabricatie cu coloana de directie care a fost rectificat pe toate modelele inclusv pe cele de Coreea.

1998: A incetat productia masinii in uzina din Coreea. In aceelasi an motorul de doi litri a fost scos din oferta.

1999: A incetat productia modelului Espero in uzina Daewoo din Polonia!

pret Daewoo Espero, test drive Daewoo Espero, drive test, motoare Daewoo Espero, istorie Daewoo Espero plonia, autolatest, probleme, calitate

Asa ca pentru fanii marcii trebuie spus ca Romania nu a produs Espero pentru ca acesta a fost fabricat de vecinii plonezi, insa adevaratul succes in Europa a marcii a fost modelul Matiz in toate versiunile sale care este Made in Romania.

Cielo/Nexia a fost un prim model care avea sa pregateasca noile modele Nubira care din pacate nu au avut un succes scontat de cei de la Daewoo in Europa!

pret Daewoo Espero, test drive Daewoo Espero, drive test, motoare Daewoo Espero, istorie Daewoo Espero plonia, autolatest, probleme, calitate

MOTORIZARI ESPERO:

-1.5 l four-cylinder 16V engine with 65 kW/88 hp (10.1993 – 09.1994)

-1.5 l four-cylinder 16V engine with 55 kW/75 hp (10/1994 – 09/1999)

-1.8 l four-cylinder 8V engine with 66 kW/90 hp and 70 kW/95 hp (10.1994 – 09.1999)

-1.8 l four-cylinder 8V engine with 70 kW/95 hp; not in Germany (02.1995–09.1999)

-2.0 l four-cylinder 8V engine with 74 kW/101 hp (10.1991-09.1993; 10.1993-09.1994: 81 kW/110 hp; 10.1994-09.1999: 77 kW/105 hp).

pret Daewoo Espero, test drive Daewoo Espero, drive test, motoare Daewoo Espero, istorie Daewoo Espero plonia, autolatest, probleme, calitate

pret Daewoo Espero, test drive Daewoo Espero, drive test, motoare Daewoo Espero, istorie Daewoo Espero plonia, autolatest, probleme, calitate

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. CIELO era OK ! Peste Opel Vectra A ca , Tablă in schimb avea o Problema pe partea de Injecție , Injectoare se Dereglau , Înfundau și când vroiai să Accelerezi , Auto se pune a n Nas , dădea Rateuri și de-abia după aceea se Accelera . Per Total au fost , BUNE , Espero consuma mai Mult și a fost mai Slab ca Tabla , pasajul rotilor din spate ,Ruginea , repede . Leganza , Scumpă ptr Timpurile de atunci , DAMAS o Cutie pe roti , NUBIRA , un Design Ciudat și Apăruseră W Passat Cocoșat , după Tacuma , la Fel o Linie Ciudata și MUSSO ,de Teren Foarte Scump și Neviabil . După asta Au și Dispărut din Romania și de la Craiova și de la Mangalia , Unde făceau și Reparau Nave Maritime .

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente