Este vorba de noul model Isuzu D-Max 2017, o masina care a primit in urma cu cateva luni un amplu facelift care permite modelului a concura mai eficient toate modelele din clasa sa.
CARE SUNT SCHIMBARILE?
In primul rand noul D-Max este un pick-up ajuns la maturitate, adica acum avem un tren de rulare mult mai confortabil insa si o motorizare diesel de ultima generatie marca Isuzu.
Noul motor nu mai are 2.5 litri si doua turbine, ci doar 1.9 litri si o singura turbina. Rezultatul este un motor economic DDI care ofera aceeasi putere maxima ca si in trecut insa corespunde normelor actuale Euro 6 si este capabil de Euro 7 in anii care urmeaza.
DE CE CUTIE AUTOMATA IN DETRIMENTUL CELEI MANUALE?
De fiecare data cand vorbim de o masina din clasa pick-up fanii vor spune ca transmisia manuala este cea mai buna pentru acest tip de masina, insa realitatea este complet diferita.
Un pick-up cu transmisie manuala este mai dificil de condus in traficul aglomerat al marilor orase, iar rata de probleme la sistemul de ambreiaj si placa de presiune reprezinta o mare problema pentru cei care doresc ca aceste masini sa parcurga peste 300.000 de km.
Singura solutie eleganta este achizitionarea masinii cu o transmisie automata clasica care acum pe noul D-Max 2017 nu mai are 5 trepte pentru ca japonezii ofera o cutie noua Aisin cu 6 trepte.
Adica chiar si avantajul turatiei mai mici pe autostrada a transmisie manuale a fost anulat de aceasta noua cutie de viteze rafnata si facil de utilizat.
CUM SE CONDUCE UN D-MAX CU TRANSMSIE AUTOMATA?