Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

De ce Mercedes nu mai face ‘masini’?

Acest lucru poate parea la prima vedere de apreciat daca tinem cont ca ne aflam in plina era dominata de tehnologie, insa daca privim la complexitatea sistemelor electronice, putem fara mari probleme sa ne si speriem. Mercedes a fost tot timpul in avantgarda industriei auto, ei lansand primul airbag si sistemul ABS pe marele S, insa de atunci si pana acum electronica a intrat in masina fara prea mari probleme pentru a le creea la randul sau.

Pur si simplu cand Mercedes spune ca nava lor amiral Clasa S are mai multe computere si capacitate de prelucrare a informatiilor decat cel mai sofisticat avion de pasageri din lume, Airbus A380, atunci putem sa ne intrebam cand va inceta aceasta evolutie de altfel fireasca a industriei auto. Pentru a pipera usor aceasta problema trebuie sa spunem ca in orice Airbus fiecare comanda electronica are si doua backup-uri in caz ca principalul nu mai merge, detaliu care la nici o masina nu se gaseste.

Deci, daca se strica ramai pe marginea drumului si chemi echipa de tractare. Oricum, tehnologia este buna la casa omului, vezi ESP-ul & Co, insa gradul de anduranta al sistemelor electrice este cu mult sub asteptari. Spunem aceasta deoarece vrem sa vedem si noi in realitate ca un Mercedes Clasa S din 2009 parcurge peste 2 milioane de km fara probleme( electronice si mecanice) cum, odinioara o facea fara prea mari eforturi un Mercedes Clasa S W126! Pana atunci sa nu ne mai miram ca masinile sunt din ce in ce mai slable la capitolul fiabilitate. Cat despre titlu in nici un caz Mercedes nu face avioane.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente