GSe înseamnă „Grand Sport electric“, iar Opel Astra GSe, Astra Sports Tourer GSe și Grandland GSe împlinesc toate așteptările: sunt electrificate, echipate cu un șasiu special prevăzut cu tehnologia KONI FSD (Frequency Selective Damping – amortizoare cu frecvență selectivă) și, în calitate de plug-in hybrid de top, cu o putere de până la 221 kW/300 CP, oferă performanțe superioare.
Șasiu GSe cu tehnologie FSD: Dinamic, confortabil și stabil
Pentru ca performanțele să ajungă pe șosea în toate condițiile meteo, inginerii din Rüsselsheim, coordonați de Dr. Christian Hartweg, s-au concentrat intens asupra șasiului și a direcției modelelor GSe. „Automobilele GSe oferă echilibru optim între manevrabilitate și confort la volan. Le-am echipat cu amortizoare speciale KONI FSD și am coborât Astra GSe cu 10 milimetri“, spune Hartweg, rezumând cele mai importante puncte.
La Astra GSe și Astra Sports Tourer GSe electrificate, puterea sistemului de 165 kW/225 CP (consum de combustibil conform WLTP1 : 1,3 l/100 km, emisii CO2 30-29 g/km) și cuplul
de 360 Nm însoțesc manevrabilitatea dinamică. Datorită șasiului coborât și a centrului de greutate mai mic astfel obținut, variantele GSe ale celor două modele bestseller din clasa compactă au o aderență deosebită pe șosea.
Vârful de gamă Grandland GSe: 221 kW/300 CP și tracțiune integrală de ultimă
generație
Opel Grandland GSe oferă o putere a sistemului de 221 kW/300 CP (consum de combustibil
conform WLTP1 : 1,2 l/100 km, emisii CO2 28-27 g/km; fiecare combinate, ponderate) și un cuplu maxim extrem de puternic de 520 Nm. SUV-ul de top accelerează de la 0 la 100 km/h în numai 6,1 secunde; este posibilă o viteză maximă de 235 km/h (135 atunci când este acționat electric).
Grandland GSe își extrage puterea din combinația dintre motorul turbo pe benzină cu patru cilindri de 147 kW/200 CP și două motoare electrice. Puterea propulsorului electric față corespunde cu 81 kW/110 CP, iar cea a propulsorului spate cu 83 kW/113 CP.
Cumpara aceste modele de la concesionarul Eurial Pantelimon.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
