Michelin a lansat o nouă campanie de comunicare ce schimbă complet modul în care cea mai importantă marcă de anvelope prezintă ceea ce poate oferi consumatorilor.
Michelin a decis să își redefinească stilul de comunicare pentru a face marca mai accesibilă și mai prietenoasă cu clientul. Conceptul de construire a mărcii se concentrează pe crearea unei legături emoționale cu consumatorii și prezintă modul în care vă puteți baza pe Michelin atunci când contează cel mai mult.
Michelin atunci când contează cel mai mult. Seria de scenarii din lumea reală înfățișează situații umane tipice care ni se pot întâmpla
tuturor atunci când cei dragi au nevoie urgentă să îi sprijinim prin prezența noastră în momente de emoție intensă.
Un tată, o mamă, un prieten își întrerup programul pentru a fi alături de cei care contează. Se urcă la volan pentru a fi prezenți atunci când este nevoie de ei, iar în călătoria lor se pot baza pe anvelopele Michelin pentru a ajunge în siguranță la destinație.
Siguranță în orice tip de condiții meteo pentru călătorii fără temeri
– Pe durata verii, frânează pe șosele uscate ca o anvelopă de vară
– Asigură o aderență excelentă pe șosele ude în orice tip de condiții meteo, atât vara cât și iarna
– Pe durata iernii, sunt aprobate pentru utilizarea în condiții de zăpadă
Kilometraj de înalt nivel pentru a profita de siguranţă şi mobilitate până la ultimul kilometru
– Durează chiar mai mult decât MICHELIN Energy Saver +, cea mai bună din clasa sa pe piaţa anvelopelor de vară
– Durează în medie cu 25% mai mult decât anvelopele Premium All Season