Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

De ce de ce nu vor urca molodvenii pe Autostrada A7? De la Buzau ocoloeste prea mult spre Ploiesti pana la Bucuresti

Autostrada A7 a Moldovei are o problema despre care nimeni nu vrea sa vorbeasca, respectiv traseul a fost ales PROST de catre CNAIR.

Si cand spunem asta ne uitam la traseul de la Buzau spre Bucuresti care ajunge langa localitatea Dumbrava de la cativa km de Ploiesti in loc sa urmeze oarecum actualul drum E85 care intra direct in Colentina Bucuresti.

Autostrada A7

Se pare ca moldovenii nu vor alege sa mearga pe noua Autostrada A7 cand vin de la Buzau spre Bucuresti pentru ca vor face un ocol de peste 40 km degeabam, timp in care oricum vor ajunge mai repede in zona Voluntari pe E85.

Traseul A7 de la Buzau ajunge la Ploiesti dupa care intra pe actuala Autostrada A3, iar din apropiere de Otopeni traseul trece pe A0 pentru a ajunge la Voluntari Ilfov.

Autostrada A7

Adica, vom vedea ca soseaua E85 are mari sanse sa ramana “drumul mortii” daca cei de la CNAIR nu-l largesc la doua benzi pe sens cu separatoare din beton tip Jersey.

Autostrada A7

Sau, aceeasi companie CNAIR poate sa reduca si mai mult viteza pe E85 dupa Buzau cum o fac bulgarii pe drumurile nationale prin ridicare de sute limitatoare din beton in toate satele cu max 30 km/h in zona trecerilor de pietoni, singura solutie sa forteze traficul pe A7.

Celebra Autostrada Moldovei A7 nu are nici o conexiune directa cu Bucurestiul si “Capitala Moldovei” Iasi

Autostrada A7(Lotul 3) este blocata! Conform Asociatiei ProInfrastructura CNAIR opreste Autostrada Moldovei

Articole Interesante

Alte Stiri

26 COMMENTS

  1. Fals. Deja multi prefera sa mearga la Buzau pe traseul spre Mizil, tocmai pentru ca e acelasi timp, dupa ce autostrada va fi inaugurata cu siguranta toti o vor prefera, pentru confort, siguranta si mai ales timp. Mai faceti simulari inainte

  2. O lucrare tipic CNAIR. Cam ca la Buzau unde pe sosea intre iesirea din Buzau,de la pod si pana la giratoriul lui Tinta au montat separatoare Jersey, fara sa inceapa a 4a banda cum au promis. La Buzau pt mariile de la CNAIR, sau pt ruda lui mai mica se va construi un sediu in mijlocul orasului. Halal sa ne fie. Astea cu concursul si prin bunavointa onor Primarele de Buzau. Totul se face prin acceptul si sub supravegherea habarnistilor PSD .Astept moderarea

    • Mai vezi ce prostii ai scris !!!!! Adica 48 de km de autostrada ii faci in 48 de minute!!!! Adica mergi pe autostrada cu 60 km/ h!!!😂😂😂😂

  3. Poate e mai lunga nu stiu, dar una e sa pui frana sa reduci la 50 km/h la fiecare 3-4 min si alta e sa mergi cu 110-130 constant. Timp + consum, cred ca iese mai rentabil. Ca sa nu mai zic de cel mai important aspect, siguranta.

  4. Nu au habar despre ce vorbesc.
    In marea majoritate a cazurilor traseele autostrăzilor nu înseamnă cea mai scurtă distanță ci timp mai scurt datorat diferenței de vitezăși siguranță mai mare .
    De ce nu au fost cârcotași cu ceva ani în urmă când a fost dată în folosință A3 care are 75 de kilometri până la Ploiești,in 50 de minute,iar E60 59 de minute in 64 de kilometri. O să clamați, poate, că nici nu era nevoie….

    • Dvs cand mergeti in alta parte o faceti din dorinta de a aglomera acel loc ? Sau dvs a-ti avea voie, doar moldovenii nu.

  5. Autorii scriu Aberații,au de vândut separatoare de beton tip Jersey;eu și acum când merg de la Buzău spre București iau în calcul ruta prin Ploiești (in functie de în care parte a Bucureștiului vreau sa ajung),ne-am apucat ,în sfârșit, de autostrăzi și unii au comportament de cre..n,și ne cred idioți.

    • Mai citeste o data articolul, poate intelegi mai bine. Nu i-a intrebat nimeni pe moldoveni daca vor merge sau nu pe viitoarea autostrada, nu s-a facut vreun sondaj in sensul asta, cel care a scris articolul si-a exprimat o parere. Pe de alta parte, poate mai cauti si alti autori, dul Ciolacu nu-i chiar un izvor de intelepciune.

  6. Acum suntem suparati ca vom avea autostrazi prea lungi. Oricum, nu cred ca vor fi 40 km diferenta intre cele 2 variante, viitoarea autostrada si E85, mai degraba spre 20 km. Chiar sunteti carcotasi.

  7. Deși ocolitoare, este mai rapidă și mai economică. Ocolirea de 40 km pe o autostradă conduce la un consum de carburant mai mic comparativ cu un drum mai scurt, dar care e aglomerat, blocat, plin de localități etc.
    La fel la ieșirea din țară prin Nădlac dinspre Lugoj, ai putea ieși pe la TM, Cenad, dar e drum național care te face să pierzi timp și combustibil, amenzi radar etc.

  8. Un articol bine gandit.Desi va fi folosita de o parte dintre soferi,ocolul este prea mare si consumul creste considerabil.DN 2 facut pe doua benzi ca in zona Oreavu ar fi de preferat.Dar o sa faca 2 plus unu ,o aberatie.O simpla asfaltare de 0,5 m de fiecare parte a drumului ar fi rezolvat tot.Mor oameni de 33 de ani de cand a fost facut asa si cei de la transporturi stau pe bani grei fara sa faca nimic.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente