Un britanic a fost socat cand a vazut factura de la service-ul Audi cand masina sa cumparata SH a inceput sa afiseze probleme cu transmisia.
Evident ca este vorba de un Audi R8 echipat cu motorizarea V10 TFSI si care este oferit cu celebra cutie de viteze secventiala VAG 0BZ DL801 cu dublu ambreiaj care este de fapt cel mai mare esec tehnologic al celor de la VAG din ultimii 20 de ani!
Clientul a fost obligat sa plateasca suma de 37.000 euro pentru ca masina sa fie in conditii de rulare, service-ul neputand sa repare aceasta transmisie.
Una noua te costa undeva sub 35.000 euro, insa daca punem uleiul si manopera aferenta plus setarile obligatorii vedem ca pretul cutiei valoreaza de multe ori chiar mai mult decat pretul intregii masini pe piata SH.
Acesta este principalul motiv pentru care modelele Audi R8 sunt vandute cu preturi derizorii in Europa si SUA, chiar daca valoarea lor medie de noi era peste 140.000 euro.
Audi are in continuare probleme serioase cu transmisia DSG S-Tronic pe toate modelele!
In aceeasi situatie se afla toate masinile Audi care sunt echipate cu transmisia secventiala S-Tronic, o cutie DSG longitudinala care echipeaza toate modelele cu motoare amplasate longitudinal!
Daca conduci un Audi cu aceasta cutie S-Tronic trebuie neaparat sa ajungi la un service specializat pentru o revizie cu ulei OE si setari de fabrica, iar in Bucuresti singurii specialisti sunt cei de la Automatic Gearbox SRL din zona Crangasi Sector 6.
CONTACT:
Site:AICI
Telefon: 0723.528.323