Modelul se comercializeaza in America de Sud sub brandul Renault Sandero si reprezinta de fapt o masina complet diferita fata de cea comercializata in Europa.
In primul rand trebuie spus faptul ca masina din video-ul de mai jos nu dispune de nici un airbag pentru ca se comercializeaza in tarile din America de Sud unde siguranta este vazuta cel mult pe locul doi in momentul achizitie.
Chiar si asa. metodologia de testare a celor de la Latin NCAP se doreste sa fie identica cu cea a europenilor de la EuroNCAP insa in realitate nu este la fel.
In plus fata de aceasta pe capota modelului testat este sigla ADAC Automobil Club German, institutie care pana acum a militat impotriva masinilor Dacia care au invadat piata din Germania.
Un astfel de exemplu este testul faimos al unui VW Golf IV second hand si a modelului Dacia Logan, unde reiesea victoria clara a masinii la mana a doua de provenienta germana.
Singura chestiune de care trebuie sa tinem cont in Romania sunt de fapt urmarile unui accident cu o masina unde ocupantii nu poarta centura de siguranta. Daca aceasta nu este utilizata sistemul SRS nu functioneaza.
Merita sa ne intrebam cum anume s-ar descurca un VW Golf VI fara airbaguri?