Dacia, marcă europeană şi modernă, este conectată nu numai la viaţa clienţilor, mai ales a tinerilor, cu ajutorul noilor tehnologii, ci şi la tendinţele din sfera lecturii, drept care la această ediţie a târgului, compania se prezintă sub sloganul „Dacia încurajează cititul în orice formă”, subliniind astfel atât importanţa lecturii, cât şi a suportului.
Standul, care se afla la intrarea in pavilionul central, oferă câteva sugestii de cărţi care merită parcurse în cheie modernă. Norman Manea, Petre Pandrea, Emil Constantinescu, Răzvan Theodorescu, Principele Radu al României, Adelin Petrişor, Cristian Tabără şi alte personalităţi din diverse domenii vor participa la lansări de carte în standul Dacia. „Dacia, lider pe piaţa auto, a dezvoltat în ultimii cinci ani un parteneriat cu liderul pe piaţa de târguri de carte, fapt care reprezintă o onoare pentru noi şi care ne oferă plăcerea de a intra în contact cu tinerii, împreună cu care avem în comun deschiderea către piaţă, către internaţional.
Lectura reprezintă o întâlnire cu un autor, cu o poveste, cu celălalt; maşina ne permite de asemenea să ne lărgim orizonturile şi să reducem distanţele între oameni”, a declarat Jérôme Olive, Director General Dacia şi Director General Grup Renault România.