Masina celor de la Dacia nu a reusit sa castige decat 3 stele de siguranta dintr-un total de 5. Acest rezultat este unul previzibil deoarece oficialii Renault si Dacia au anuntat inca de la inceputul vanzarii masinii ca aceasta nu este conceputa sa atinga un punctaj maxim datorita unor costuri de productie mari, costuri care urmau sa se vada automat la capitolul pret de achizitie.
Crash test Frontal
La testul de impact frontal, montantul A a fost deformat sever la nivelul părţii superioare a parbrizului, iar plafonul a fost îndoit în dreptul montantului B.
Podeaua pasagerilor din spate a fost separată complet de tunelul central, iar ruptura s-a extins înspre podeaua din dreptul pasagerilor din faţă. Aceste elemente au dus la penalizarea compartimentului destinat pasagerilor pentru instabilitate în caz de accident.
Protecţia picioarelor şoferului şi a gleznelor şoferului este marginală, din cauza deformaţiilor care au avut loc în zona podelei în timpul impactului.
În cazul testului de impact lateral cu o barieră, protecţia capului, abdomenului şi a pelvisului a fost bună, în timp ce protecţia cutiei toracice a fost adecvată. Însă, la testul de impact lateral cu un stâlp, mult mai sever, Lodgy a realizat o protecţie slabă a cutiei toracice.
Manechinele care simulau un copil de 3 luni şi un copil de 18 luni au relevat un nivel bun de protecţie pentru această categorie de pasageri.
Chiar si asa, noul MPV de clasa compacta a celor de la Dacia este in continuare una dintre cele mai spatioase masini din segment si cu siguranta cel mai ieftin la achizitie pe plan european.