Din pacate acest model nu este destinat pietei din Romania momentan ci clientilor care achizitoneaza noul Renault Duster. Fata de un Duster produs la Pitesti cel realizat de catre Dacia in Rusia are o noua grila frontala unde troneaza sigla Renault. Interiorul, în schimb, reprezintă o evoluţie clară faţă de al actualului SUV Dacia Duster, cel puţin la nivel al designului.
În partea superioară a consolei centrale cele două guri de aerisire sunt acum integrate într-un bloc unde regăsim şi un mic display. Consola centrală ne aduce aminte de recent lansatul Renault Sandero facelift, având o instalaţie multimedia mai modernă şi mai arătoasă, în timp ce butoanele rotative pentru instalaţia de aer condiţionat sunt mai frumos realizate. La fel ca la Sandero facelift, butoanele de comandă pentru geamurile laterale au fost mutate de pe consolă pe feţele interioare ale portierelor.
Gama de motorizari primeste in premiera si un propulsor pe benzina de doi litri care dezvolta o putere maxima de 140 CP. Acest motor echipeaza in prezent gama Renault Fluence si Laguna.