Dacia Bigster este de fapt actualul Duster cu cativa cm in plus la lungime, adica nu este mult laudatul super-Duster asa cum ne era prevestit acest model.
Cu o lungime mai mare avem si un portbagaj mai mare, insa tehnic masina este indentica pentru ca Dacia nu a schimbat nimic la exterior si nimic la interior, modelul avand aceeasi plansa de bord.
Motorul de baza ramane vechiul 1.2 TCe cu 3 pistoane de 130 CP, singurul care poate sa primeasca o transmisie 4×4 si cutie manuala, iar versiunea de 140 CP este cea cu GPL tot 2WD.
Motorul vedeta este noul 1.8 MPI ( tot un motor Nissan) care are acum putere maxima cu cele trei motoare electrice ( 1 de putere, 1 pentru MHEV si mersul inapoi si 1 invertor) din cutia multimodala cu 4 trepte de 155 CP.
Dacia spune ca aceasta motorizare este superioara celei 1.6 MPI Hybrid de 140 CP, insa in realitate vorbim de aceeasi cutie multimodala, adica vom avea aceeleasi caracteristici daca nu uitam ca Bigster este mult mai greu.
Presa din Germania spune ca pretul versiunii Hybrid 155 CP porneste de la 30.000 euro, insa daca punem dotarile optionale avem sansa sa ajungem repede la peste 32-33.000 euro cu TVA.
Price Base under 25.000 Euro (6.000 more than Duster)
Hybrid from 30.000 Euro (2.000 more than Duster)
Calitate, preț, fiabilitate – NEGATIV
Perfect spus, scump, urat si prost.
O gioarsa. Nu o să vândă nimic la preturile astea.
Scump! Vezi concurenta care nu are concurenta la Mazda! Cx 30 e-skyactiv la pret de pret!
Mazda cx 30 este de 2 ori mai mica decat Bigster, si la acelasi pret.
Nu exista masina mai ieftina in aceasi clasa cu Bigster. Va rupe vanzarile.
Motoarele sunt dovedit fiabile.
Tu care ai scris articolul asta, unde ți se pare ție că e un Duster mai mare???? Nu seamănă nici 10% dreaqqqqq………. Asta e mult mai frumoasa și cu super multe dotări 🤦🤦🤦
Corect ! Nu știu de ce mulți români urăsc brandul Dacia ! Dacă ar fi fost ceva politic , îi înțelegeam ,. erau Putiniști ! 😂 Dar în domeniul auto ,. chiar nu înțeleg ! De ce acest hate ?? Nu vâ obligă nimeni să cumpărați Dacia ! Continuați fraților să cumpărați tigăi și cazane la mâna a doua din Germabia ! 😁
Dodo, sper că nu ai permis sau dacă ai, te rugăm să mergi repede până la Lensa!
Deși prețul este de mașină premium, e clar că e tot o mașină entry-level, atât timp cât calitatea materialelor ește aceeași ca și la Logan și Duster, iar ca dotări nu le are decât pe cele… “esențiale”, adică de fapt… obligatorii. Iar faptul că nu poți avea simultan și cutie automată și 4×4 / AWD, e un mare minus. Orice coreeană sau “chinezărie”, la preț mult mai mic, are această opțiune…
25.000 nu e pret de masina premium.
Trebuie sa recunosc ca arata mai bine decât Duster, pare sa aiba proporții corecte. Insa Dacia si preturile in ultima perioadă sunt mizerabile, iar problemele de fiabilitate vizibile ca nu mai e loc în service uri
Nu cred ca o sa aiba o piață această masina. Oricum Duster 3 a scazut in vânzări.
Oameni buni,
O să vedeți ce preț final va avea acest model full și când o să îl citiți va spun doar un singur lucru care sa vă răsune in cap :
“Toyota Hillux nou 39.000€ TVA inclus”
Și cu asta am cam terminat discuția.
Nu mai are rost sa enumerăm alte modele pentru că ar fi o jignire alăturarea lor lângă o Dacie, fie ea cu un aspect nou sau nu.
Când ajungi s prezinți in 2024 ca super feature deschidere electrică portbagaj 😅, mai are rost …… ?
Toyota Hillux costa 50.000 pret de pornire. Bigster e 25.000
Cetățean – să-ți iei tu cx-30. Intra toată mașina în portbagaj la bigster. Am geam mai mare la cuptorul cu microunde decât geamurile de la cx-30.
Bigster costa până în 25000 in varianta 1.2, mi se pare ok. (Cine zice că motoru-i prea mic sa se uite la Peugeot 5008 cu 1.2 benzina sau Kodiaq de 4.8m cu motor de 1.5 sau Ford Mondeo cu motorul de 1.0).
Motorul 1,2 de la Renault și-a făcut un renume din faptul că fiabilitatea lui e 0 absolut. Nu tine nici cât perioada de garanție. La 60 000 trebuie pur și simplu schimbat.
Iar despre faptul că este un motor in 3 pistoane … tot ca o Mobra se simte la mers.
Piata vorbește,noi ne dam cu părerea.
Niste jeguri de masini. Le-au imbunatatit designul l, dar fiabilitatea lasa de dorit. 2 cazuri petrecute de curand: Logan nou la 7000 de km a crapat motorul, schimbat chipurile cu altul nou. Celalalt, tot Logan cu 50k, rupta cureaua de accesorii, pompa de apa cu toate cele. Dusa la reprezentanta din Bucuresti, dupa 3 saptamani! pt schimbat o amarata de pompa de apa, o rola intinzatoare si o curea, stupoare! Iesea fum de la motor, abia pornea si se zgaltaia. Raspunsul inginerului responsabil de la reprezentanta: ” probabil porneste mai greu pt ca a stat azi-noapte afara”. Da, statuse afara la 10-15 grade. Daca la temp aia abia porneste, iarna la -25 de grade Celsius? Dupa refuzul de a o prelua, suna baietii si spun ca e de la chiuloasa, cel mai probabil va trebui SCHIMBAT motorul. Wtf! Dupa ce au vazut ca nu merge vrajeala si proprietarul stie ceva mecanica, au zis ca o desfac sa vada ce e inauntru. In orice caz, au zis ca au testat -o (se vedea si in bord ca nici vorba de asa ceva) si e ok, practic daca era unu care semna ca primaru’, pleca cu masina si se reintorcea cu ea la scurt timp. Din intamplarile astea, am rascolit putin netul. Am observat clienti Dacia care mai de care nemultumiti, expunand diverse probleme care apareau la multe masini, in special la Logan, Jogger, Stepway si Duster (ultimele modele). Si cei care erau “fani” Dacia- cunoscatori, spun ca ultimele modele sunt niste gioarse (motoarele) si nu exista termen de comparatie cu vechiul 1.5 DCI ori 1.4 MPI, care au fost foarte fiabile. Pe deasupra, service-urile din reprezentanta isi bat joc efectiv de clienti si le tin masinile proprietarilor cu saptamanile si pt niste probleme rapid rezolvabile. Asadar, fugiti de Dacia! Dictonul “Lucrul nou, e lucru nou!” nu se mai potriveste nici la marcile consacrate, d’apoi la Dacia.
Despre ce motor este vorba, 1.0 sau 1.2 benzina sau cel cu GPL?
Ce sa comenteze si nemtii? Cu o industrie auto in cadere libera , cu opel care la da motoare chinezilor de la MG ? VW e in belea pana peste cap.
Da, sunt uimit! Mulți arunca piatra dar nu se uită în ograda lor. Unii nici nu au pus mâna pe un volan de Dacia dar sunt “justițiari” beton. Uitați-vă prin atelierele de reparații si veți găsi toate cazanele din occident. Foarte rar o Dacia.
Vezi cum arata service-urile Dacia….vorbeste cu clientii de Dacia….. si dupa aia poti sa comentezi aici, “justitiar” de taste ce esti!
De când a apărut cutia multimodala. Cunoașteți cazuri reale de defecțiune în afara garanției?
Cauta Renault E-Tech din 2020!