Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Daca mergi pe GPL 100 de km te costa doar 37.7 lei, aceeasi distanta cu motorina te costa 53.6 lei iar electric te costa 55 lei

Razboiul din Ucraina si politicile dezastruoase ale UE care forteaza electrificarea fortata a parcului auto a dat nastere unui trend pe piata combustibililior traditionali in care doar soferul persoana fizica pierde zi de zi.

Respectiv, daca in 2021 pretul unui plin de benzina era cu pana la 20% mai ieftin decat cel al unui plin de diesel, acum in 2023 pretul motorinei a scazut sub cel al benzinei, soferii care circula cu motoare cu aprindere prin scanteie platind mult mai mult pentru fiecare 100 de km.

avantaje tomasetto 2024, cel mai bun service gpl 2024, flote gpl discount 2024, gpl revizii tomasetto stag, gpl rosu, gpl tomasetto chiajna, Injectoare GPL bucuresti, instalatie gpl euro 6, instalatii gpl tomasetto, pret gpl bucuresti, Rate instalatii GPL, Rezervoare GPL, service gpl bucuresti, tomasetto, tomasetto 3 ani, tomasetto gpl bucuresti, tomasetto sau brc?, tomasetto sau zavoli, tomasetto sau zenit?, tomasetto stag hana200, unde montez gpl,  Dacia Dokker Express SCe 100 GPL, Dacia Dokker SCe 100 GPL, Dacia Duster SCe 115 GPL 4×2, Dacia Lodgy SCe 100 GPL, Dacia Logan MCV TCe 90 GPL Start & Stop, Dacia Sandero, Dacia Sandero TCe 90 GPL Start & Stop, dacia sce 75 cp tomasetto stag 2024, Dokker and Dokker Express, Duster, gaz flote dacia 1.0 sce, gpl de fabrica dacia, Lodgy, Logan MCV, monteaza gpl dacia 0.9 tce, monteaza gpl dacia 1.0 sce 2023, pret injectoare gpl dacia landirenzo, pret oferta tomasetto dacia tce, pret revizire gpl tomasetto, pret tomasetto stag dacia sce, probleme dacia landirenzo, probleme dacia lovato, probleme revizii dacia gpl, revizie scumpa dacia retea gpl, unde montez gpl dacia, 3 ani garantie tomasetto, 4 ani garantie tomasetto, agr retea service, autogaz romania, cea mai buna instalatie gpl, cea mai rezistenta instalatie gpl, cel mai bun service gpl, de ce gp?, mecanici gpl, montaj gratuit gpl, monteazagpl 2024, pret gpl 2024, probleme gpl, probleme service gpl, reducere montaj gpl, service gpl, tomasetto stag, unde montez gpl, unde montez gpl romania

Pretul mediu al unui litru de benzina standard a ajuns la 6.6 lei, iar pretul unui litru de GPL a scazut pana la o valoare de 3.77 lei, respectiv pentru 50 de litri de benzina scoti din buzunar suma de 330 leu, in timp ce pentru 50 de litri de GPL platesti doar 188 lei.

Chiar si cu un consum cu 5% mai mare pe GPL pentru acest plin platesti in medie 200 de lei, diferenta de 130 lei fiind data benzinarilor.

avantaje tomasetto 2024, cel mai bun service gpl 2024, flote gpl discount 2024, gpl revizii tomasetto stag, gpl rosu, gpl tomasetto chiajna, Injectoare GPL bucuresti, instalatie gpl euro 6, instalatii gpl tomasetto, pret gpl bucuresti, Rate instalatii GPL, Rezervoare GPL, service gpl bucuresti, tomasetto, tomasetto 3 ani, tomasetto gpl bucuresti, tomasetto sau brc?, tomasetto sau zavoli, tomasetto sau zenit?, tomasetto stag hana200, unde montez gpl, Dacia Dokker Express SCe 100 GPL, Dacia Dokker SCe 100 GPL, Dacia Duster SCe 115 GPL 4×2, Dacia Lodgy SCe 100 GPL, Dacia Logan MCV TCe 90 GPL Start & Stop, Dacia Sandero, Dacia Sandero TCe 90 GPL Start & Stop, dacia sce 75 cp tomasetto stag 2024, Dokker and Dokker Express, Duster, gaz flote dacia 1.0 sce, gpl de fabrica dacia, Lodgy, Logan MCV, monteaza gpl dacia 0.9 tce, monteaza gpl dacia 1.0 sce 2024, pret injectoare gpl dacia landirenzo, pret oferta tomasetto dacia tce, pret revizire gpl tomasetto, pret tomasetto stag dacia sce, probleme dacia landirenzo, probleme dacia lovato, probleme revizii dacia gpl, revizie scumpa dacia retea gpl, unde montez gpl dacia, 3 ani garantie tomasetto, 4 ani garantie tomasetto, agr retea service, autogaz romania, cea mai buna instalatie gpl, cea mai rezistenta instalatie gpl, cel mai bun service gpl, de ce gp?, mecanici gpl, montaj gratuit gpl, monteazagpl 2024, pret gpl 2024, probleme gpl, probleme service gpl, reducere montaj gpl, service gpl, tomasetto stag, unde montez gpl, unde montez gpl romania

DE CE MERITA SA MONTEZI GPL IN 2023?

Pentru simplul fapt ca pretul GPL-ului urmeaza sa scada in continuare asemenea motorinei, iar costurile reale pentru 100 de km pe GPL sunt cele mai mici chiar si in comparatie cu cele ale unei masini electrice.

avantaje tomasetto 2023, cel mai bun service gpl 2023, flote gpl discount 2023, gpl revizii tomasetto stag, gpl rosu, gpl tomasetto chiajna, Injectoare GPL bucuresti, instalatie gpl euro 6, instalatii gpl tomasetto, pret gpl bucuresti, Rate instalatii GPL, Rezervoare GPL, service gpl bucuresti, tomasetto, tomasetto 3 ani, tomasetto gpl bucuresti, tomasetto sau brc?, tomasetto sau zavoli, tomasetto sau zenit?, tomasetto stag hana200, unde montez gpl, Dacia Dokker Express SCe 100 GPL, Dacia Dokker SCe 100 GPL, Dacia Duster SCe 115 GPL 4×2, Dacia Lodgy SCe 100 GPL, Dacia Logan MCV TCe 90 GPL Start & Stop, Dacia Sandero, Dacia Sandero TCe 90 GPL Start & Stop, dacia sce 75 cp tomasetto stag 2023, Dokker and Dokker Express, Duster, gaz flote dacia 1.0 sce, gpl de fabrica dacia, Lodgy, Logan MCV, monteaza gpl dacia 0.9 tce, monteaza gpl dacia 1.0 sce 2023, pret injectoare gpl dacia landirenzo, pret oferta tomasetto dacia tce, pret revizire gpl tomasetto, pret tomasetto stag dacia sce, probleme dacia landirenzo, probleme dacia lovato, probleme revizii dacia gpl, revizie scumpa dacia retea gpl, unde montez gpl dacia, 3 ani garantie tomasetto, 4 ani garantie tomasetto, agr retea service, autogaz romania, cea mai buna instalatie gpl, cea mai rezistenta instalatie gpl, cel mai bun service gpl, de ce gp?, mecanici gpl, montaj gratuit gpl, monteazagpl 2023, pret gpl 2023, probleme gpl, probleme service gpl, reducere montaj gpl, service gpl, tomasetto stag, unde montez gpl, unde montez gpl romania

La un consum de 10 litri de GPL costul pentru 100 de km este de 37.7 lei, iar pentru 100 de km parcursi cu o masina electrica ( consum mediu 22 kwh cu pret de 2.5 lei kwh) este de 55 lei. Aceeasi distanta parcursa cu 8 litri de motorina te costa 53.6 lei.

gpl sector 6, unde montez gpl, instalatii gpl bucuresti, amortizare instalatie gpl, plin gpl pret, monteaza gpl, skid gpl, siguranta gpl, autolatest, test masini gpl, gpl pret la jumate

Adica, cine merge pe GPL are un cost real la pompa mult mai mic decat cel al soferilor care merg pe motorina sau alimenteaza cu energie electrica la o statie publica.

 

VW Passat 2.0 TDI Dacia Logan 1.0 TCe GPL VW ID.3
Consum real l/100 km – kWh/100 km 8 l/100 km 10 l/100 km 22,0 kWh
Cost motorină/benzină/kWh 6,7 lei 3.77 lei 2,50 lei
Cost pe 100 km 53,6 lei 37.7 lei 55 lei

 

 

SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA PENTRU MASINA TA AICI:

2 sau 3 ani garantie fara limita de km!

Tel:+ 0721.910.970

De Luni-Vineri interval 10-19.00

SUNA ACUM!

Este oficial-ADAC Ecotest arata ca masinile pe GPL sunt mai ecologice decat cele electrice

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

67 COMMENTS

  1. Bine ma, compari consum la motor de 80 cp cu unul de 200 , de ce nu pui si consumul la o roaba? La electric 22kw consuma un mustang cu o putere de 350 cp 4×4 dual motor. .
    Cand faci comparatie compara aceleasi caracteristici tehnice.

  2. Studiu de 💩 (rahat)
    S-a luat in calcul unul dintre cele mai mari costuri pt Kw si de asemenea s-a luat in calcul consumul unei masini electrice de putere mare, nici macar medie!

    Corect ar fi fost in cazul asta sa fie in comparatie un motor de 3.0 diesel la costul motorinei premium!

    • De parca in Bucuresti cu 0.6 km/h mai conteaza puterea 🙂
      Noi vorbim de masini normale pana in 150 CP…..si daca a ta electrica are 300 CP chiar ne bucuram ca stai bara la bara cu ea!

  3. La mine 100 km pe motorina costa 28 de lei așa că fugi tare cu gpl ul tau. Am mers pe gpl până acum 2 luni când am renunțat fiindcă nu se mai merita. Am un Renault scenic 2, motor de 1.5 motorina. La o viteza de 100 km pe oră am consum de 2.8- 3.4 ,consum mixt 5.5 Ia mai calculează încă odată costurile

  4. O comparație total nerelevantă. Compari mere cu pere. La un diesel de 1.6, cu medie mixta sub 6, ieși poate chiar mai bine ca GPL-ul. Nu mai zic că de fapt consumul pe GPL e cu 10-12% mai mare ca pe benzină, nicidecum cu 5% !

  5. As vrea sa stiu si eu unde ati vazut ca pretul motorinei e mai mic decat cel al benzinei? In rest art. e cat de cat ok, aveti dreptate cu GPL-ul. Si eu folosesc demult GPL si e clar mult mai ok cu acest combustibil decat pe electric, mai ales daca luam in calcul costul de achizitie a unei masini electrice.

  6. Conduc mașini cu motor benzina plus gaz de cel puțin 20 de ani.Am vândut Logan 2007, 1,6mpi utilizat școală la aprox. 500.000 km. instalație gaz montata la 3000 km.cu istoricul real!!!!!
    In tot acest timp am făcut test consum real(mers pe gaz până se termină butelia,mers benzina,alimentare).
    Cu aprox 42litri rezervor gaz ,parcurs școală + “plimbare”,mergeam 500 -550km!(uneori media orară din bord nu trecea de 20km/h ,școală,oraș manevre…).
    Acum folosesc Logan 2016 motor 1.2 -16v.Am 275000 km.
    Cu rezervor 29-30l merg350-450km.
    Astea sunt datele!

    • Consumul la gpl in exteriorul localitatilor, la Logan 1.4 din 2006 la mine se păstrează cam 8.2 %(încărcat cu patru pers plus bagaje), cu conditia sa nu merg peste 90 km/h.
      Consumul pe benzina în aceleași conditii îl estimez cam 6.8 l%. E cam “rabla” (180000 km) dar e cam greu sa mă debarasez de mașină veche!!

  7. Springul are 10ron/100km dacă încerci la hidroelectrica sau 0 dacă ai panouri solare…
    Tesla la hidroelectrica cred că ajunge la 15-20/100km…

  8. Nu e corect sa pui pretul cel mai mare al kilowatului pentru comparatie. Pentru cei care au contract la Hidroelectrica, pretul final nu cred ca depaseste un leu/kWh si atunci clar devine cea mai economica masina electrica, chiar si la consumul exagerat de 22 kWh/100km pe care l-ai dat pentru comparatie.

  9. Eu vă pot spune că sunt posesorul unei Dacii Șpring și referitor la consum și autonomie sunt foarte dezamăgit .Se cam apropie de ceea ce spune în articol și asta este unul dintre motivele pentru care stau serios pe gânduri sa o schimb.

    • Multumim pentru sinceritate!
      Autolatest incearca sa arata fenomenul auto asa cum este el, fara marketing etc!
      Clientii stiu mai bine…..evident cei care vor sa spuna lucrurilor pe nume!

  10. Sa vedem la un consum de 6% diesel cat costa 100 km. Punem motorina la 7 lei per litru, deci va ieși 42 lei per 100 km. Știu este greu să găsești diesel cu consum de 6% in București. Dar asta ne dorim cu toții.

    • Gasesti, gasesti. Un megan cu 1.5 diesel are medie de 5.4-5.5 condus normal nu sportiv. Desi merg pe GPL comparand cu motor diesel 1.5 diferentele sunt foarte mici. Daca pui investitia intr-o butelie de GPL 3500-4500 facuta la reprezentanta sau intr-un service de calitate atunci nici nu mai merita investitia in GPL, de banii aia te plimbi binisor cu diesel mic 1.5 sau 1.6. Daca se nimereste sa cumperi o masina cu GPL si sa nu faci tu investitia cum am eu, asa da 😁

    • Instalatia de GPL te costa 2800 de lei la un Megane II, iar consumul de 5.5 la diesel este doar in carti….sau noaptea in Bucuresti!
      Instalatia de GPL se amortizeaza in mai putin de 12 luni de utilizare, insa turbina, injectoarele si EGR-ul la diesel te costa garantat 10.000 de lei la orice service!
      Si da, CAD!

  11. Da momentan GPL este cel mai convenabil. Merg pe GPL in București cu consum de 10% , uneori și 12 cu Ac. Dar așa este vara, fara Ac nu se poate.

  12. Cred a este un articol scris din birou. Am facut recent un drum de 1000 km cu masina electrica. Cost ? Aprox 150 lei. Va sfatuiesc sa faceti astfel de articole dupa ce testati teoria cu cate un model echivalent ca marime si performanta pe acelasi traseu si acceasi distanta. Bafta

  13. @Arthur: am aprecia mai putina minciuna. Masinile electrice consuma putin doar pe temperaturi peste 15 grade. Pe timp de iarna sau perioade mai reci, consumul creste simtitor daca nu vrei sa mori de frig in masina. Deci daca nu esti taliban-electric. De asemenea, eficienta bateriilor scade si ea dramatic. Repet, rugam mai multa sinceritate.

  14. Referitor la electric, depinde de unde și cum alimentezi: panouri solare, ai costuri zero, sau hidroelectrica cu 0.78 lei/kw. Este 2,5 lei/kw doar la stațiile rapide, unde probabil va scadea fiindcă nu se înghesuie posesorii de electrice când au alternative mult mai bune.
    Sunt comentariile unei persoane care circula de un an ( 8000p km) exclusive electric .

    • Panouri solare 10.000 euro, proiect 1000 de euro, montaj cu factura 2000 euro!
      Hai sa te vedem acum cu calculele!
      Scade 13.000 euro din costurile de revizii la o masina diesel sau pe benzina!

    • Ce treaba are Hidroelectrica cand 1 milion de masini sunt parcate langa bloc in Bucuresti!
      Aici vorbim de cei multi care nu locuiesc la casa!
      Adica, pretul de la statia de incarcare publica

  15. Un motor diesel mai performant și cilindree sub 1.8 scoate un consum de maxim 6 l în oraș ,medie de 5 .Aproape cât consumă un gpl.Problema e ce reziduri lasă în urmă fiecare tip de motor.

    • Vorbim de Bucuresti la ora de varf…..adica 6 km in aproape 1.3 ore dus…..dupa carea seara inca 1.3 ore intors!
      Sub 6.5 litri nu vei vedea niciodata la un diesel in aceste conditii!
      Restul sunt baliverne…..sau mers in oras in afara orelor de varf…..sau in afara Capitalei!

  16. Pai… dacă scria că articolul e scris doar pentru București, nu mai citeam și eu ca prostul din alt oraș!
    Îți spun eu consumul la două mașini pe care le dețin:
    1. Spring – 12.5 kw / 100km = 12.5 lei acasă, 0 lei la Kaufland sau 31 lei CCS cu plată!
    2. Model3 – 16 kw / 100km = 16 lei acasă, 0 lei Kaufland sau 40lei CCS cu plată!
    Deci…în medie, de 2 ani doar cu electrice estimez că am avut un cost de maxim 15 lei/100 km!

    • …Spring nu este masina!
      Cat despre Tesla te rugam sa ne spui ce consum are iarna cu temperaturi de MINUS, caldura pornita si sistemul video sentry activat tot timpul?
      Noi sub 22-25 de kwh nu am reusit cu Model 3 LR in Bucuresti!
      Si da am mers cu masina nu ne-am tarat cum fac multi sa economiseasca energie!

  17. Ati luat in calcul consumul in miez de iarna al EV.ului?Sau doar in panta?Ori intr.o cursa in modul sport?Cam creata comparatia…

    • Hai mai taie din ele. Sa vezi germanii cate pareri au. Nu ai loc de ei. Incetati sa ne considerati ultimii oameni. Nici altii nu-s mai buni. Si vorbesc din experienta, nu din povesti la bere.

  18. La consumuri va pot spune asa din experienta proprie:
    1. EV de 200CP consum iarna in ora 22KWh, vara 15-17Kwh. Incarcarea e 2.5 lei/KWh la statiile rapide si mai putin la cele de 22KW, gratuit prin parcarile Kaufland, gratuit din panourile solare (adica din martie pana in octombrie, ca dupa aceea nu mai produc prea mult)
    2. Diesel de 175CP consum iarna 13 l/100km pt ca merg distante scurte cu motor rece, iar vara 10l/100km.
    Din experienta mea, EV e mult mai profitabil, dieselul il folosesc doar la nevoie. Iar traficul din Constanta e cam la fel ca in Bucuresti…

  19. Bai ce socoteala aveti voi ma doare capul!Pe gaz consumul este mai mare decat pe benzina,pe gaz consuma 11% 12,14 cu ac deschi vara,pe benzina consuma 7,8 maxim 10 ,va zic eu diferenta este foarte mica la 100 km,este cat de cat convenabil daca faci peste 200 km pe zi,adica daca probabil faci taxi,gpl este foarte scumpl litrul,avand in vedere ca nu are acciza!

  20. Ar fi fost interesant și o comparație cu un hibrid. S-ar putea sa se mai schimbe calculele. Am avut un logan 1.4 GPL din fabrica, an 2007 timp de 12 ani. Acum sunt pe hibrid. Nu lua mai mult de 8%. Maxim 10% in conditii de trafic și cu AC pornit. Costa ceva mai mult întreținerea. Mai sunt ceva filtre in plus de schimbat. Dacă ai ghinion s-ar putea sa te lase și injectoarelor de pe GPL. Per total totuși cine este între a cumpara o mașina pe GPL sau a-și monta instalație comparativ cu una electrică eu as alege de departe GPL. Cu diferenta de pret pentru o electrică (exclus spring) se pot face mulți kilometri pe gaz.

  21. Am Sandero Stepway de zece luni, am făcut 28ooo km pe GPL, am alimentat și cu 1,15 în Elveția și cu 0.61 în Belgia sau cu 0.58 în Turcia. Consumă 8%, și mi-a rezultat un cost de 6.43¢/km mașina fiind bine încărcată și cu port de skiuri sus.

    Am 1ooo km de libertate cu două rezervoare. Cei care n-ați trăit un pic de comunism cu urmările lui vă puteți permite luxul să stați la coadă la încărcat baterii și la pierdut vremea plictisindu-va. Eu pentru 6.4 € la suta de km, dau banii și mă duc și-mi rezolv treaba și munca și-mi fac banii la loc cu profit! Și fac iar mii de km în concedii!

  22. Am Passat 2015, 2.0TDI, 240 CP, consum 15% în București la orele de vârf adică când plec și mă întorc de la serviciu.
    La serviciu am ID4, consum mediu 17Kwh cu contract la Hidroelectrica adică 17 x 0,7 lei, adică 12 lei la 100 km. Pe GPL consumul în oraș este de 12-14 litri%

  23. Unchiul meu are un Sandero de 1.6 benzina cu GPL si consuma intre 10-12 l/100km. Eu am un consum de 6 /100 km cu un Astra J 1.7. El plătește cca 40 lei si eu cca 49 lei la 100km. Daca facem un simplu calcul, ar veni diferența de cca 50 lei la un plin (rezervor 50l ). Instalatia de GPL nu stiu cat mai costă astazi, dar cred ca cca 2.500 lei. As reusi sa amortizez costul instalatie GPL după cca 50 de plinuri si cca 42.000 km care ii parcurgi in 3-4 ani, eu personal fac cam 12-15.000 / an. Dacă luam in calcul ca pe GPL mașina se transformă într-un melc….nu stiu cat de rentabil este….

  24. In concluzie daca stai la bloc și alimentezi la stații de încărcare publice nu este deloc rentabil să deții o mașină electrică.

    • Exact!
      Daca locuiesti la casa…..investeti peste 10,000 euro intr-un sistem fotovoltaic este ok!
      Dai 30.000 euro pe masina + 10.000 pe sistem foto, si ajungi la 40.000 euro cu o masina EV buna!
      Asta nu inteleg electrificatii!

    • Dar ce nu intelegeti voi e ca acei 40.000 ii dai si pe un diesel ca sa consumi 10-13l/100km, dar in aceiasi bani ai si o masina electrica buna si panouri solare care te fac independent energetic. Eu nu am mai platit o factura la Enel din august si consum cam 700KW lunar.

  25. A mea consuma 8,5 – 9 MEDIU gpl la 100 km ! Motor de 1600 cc. Am făcut ultima data suta de km cu 32,5 lei ! Deci depinde de motor și stilul de condus !

  26. Salut , am o Fabia 2 cu gpl motor 1.4 , cu un plin de 36-38 de litri fac aproximativ 400 de km plus minus și sincer daca nu as fii avut gpl transportul in comun scria pe mine ,

  27. Degeaba unii tot o dau în lambada ,atricolul ofera o alternativă pentru posesorii de masini cu alimentare pe benzina iar posesorii de masini electrice sar in sus ca i-au lezat si nu vor sa recunoasca nici in ruptul capului ca autovehiculele electrice sunt țeapă.GPL-ul e o alternativă viabilă pentru a face economie la carburant si a ramane cu bani în buzunar fara eforturi financiare împovorătoare.De ce sa iti achizitionezi o masina electrica (+ tot sistemul de căblăraie , încarcator etc) care ajunge în 50000€ , pe cand mașina pe benzină o ai , instalezi GPL-ul pe ea și gata ai terminat bâlciul, dpdv economic ,confort și timp pierdut la încarcari nu se rentează o masina electrică pt cei care au o masina în curte .

  28. La un motor de 3 l trecut de 2012 dacă-i faci un plin te pisi te toate mașinile electrice indiferent de e vara sau iarnă….așa că mai dă-o drau de bormașină.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente