Acum vedem cum trebuie reluata licitatia contractelor date de CNAIR unor companii din Turcia pentru construitea in mare parte a Autostrazii 0, adica a Autostrazii Bucuresti care devine de fapt viitoarea centura ocolitoare.
În urma deciziei instanței, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutirere (CNAIR) este obligată să recalculeze punctajele acordate unor constructori și să ia în considerare ofertele altor constructori, pe care inițial le-a respins. “Admite, în parte, plângerile formulate de petentele IC Ictas Insaat Sanay Ve Ticaret A.S. şi Nurol Insaat Ve Ticaret Anonim Sirketi.
Amintim că la începutul lunii august, CNAIR a transmis adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire a contractului pentru „Proiectare și Execuție Autostrada de Centură București, km 0+000 – km 100+900, Sector Centură Nord km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600″.
Pentru lotul 3, ofertantul desemnat câștigător este Nurol Insaat Ve Ticaret A.S., cu preţul de 428.827.572,23 de lei fără TVA și un punctaj total de 98,23 de puncte, din care 48,23 de puncte pentru componenta financiară și 50 de puncte pentru componenta tehnică. Durata contractului este de 30 de luni, din care, 12 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 120 de luni. Lungimea lotului 3 este de 8,6 kilometri.
Aceeasi firma turceasca a mai castiga si Autostrada Nusfalau – Suplacu de Barcau (km 66 + 500 – km 80 + 054.044).